@ Juup, ja was inderdaad jammer dat we de bestelling moesten afzeggen.
Nu heel hard hopen dat we over een paar maanden opnieuw mogen shoppen.
@ Mcm, wel een beetje kalm aan hoor want het is nog altijd beter om je kindje langer dan die 34 weken bij je te houden.
@ Juup, Inderdaad een groot contrast tussen een zwangerschapstest en een condoleancekaart.
Als het om HELLP gaat is het goed dat het kindje gehaald wordt.
Ik heb bij mijn zusje gezien hoe snel je daar zwaar ziek van kunt worden.
Haar kindjes zijn ook met een spoedkeizersnede gehaald bij 34 weken zwangerschap.
@ Geit, Klopt helemaal wat je schrijft over de bodybalance en de bodyvive.
En de erwtensoep met spek was heerlijk!
@ Guppie, welkom hier. Moeilijk hoor om je kindje zo te verliezen.
Ik denk dat het inderdaad wel mooi is dat je het kindje hebt kunnen zien en zo afscheid hebt kunnen nemen.
@ Juffie, wat shit dat het mislukt is.
Ik hoop voor je dat een nieuwe poging meer succes mag hebben.
Sterkte met alles en een dikke knuffel.
@ 1981, pas goed op jezelf ... als je 's avonds moe en misselijk bent is dat misschien toch een teken dat het verstandiger is om iets rustiger aan te doen.
Succes met de Sinterklaasdrukte op school!
@ Bibi, eerste volledige werkdagen gingen goed. Nu zorgen dat het ook goed blijft gaan.
En afvallen??? Nou eerlijk gezegd kom ik ervan aan. Misschien wel door de spieropbouw (spieren zijn zwaarder dan vet) want ik heb niet het idee dat ik dikker ben geworden.
Ik hoop dat er snel een brusje voor jullie kleine meid aan gaat komen.
Wanneer is ongeveer je NOD? Lopen we deze maand gelijk op of loop je iets achter me aan?
@ Rakker, waarschijnlijk heb je al lang gebeld (heb nog niet verder gelezen) maar ik zou gewoon de VK bellen om te vragen of je eerder mag komen om het hartje te luisteren.
Stress is ook niet goed voor je zwangerschap.
@ Juup, hmmm vervelend die afscheiding ... maar het kan ook heel goed bij de zwangerschap zelf horen hoor.
@ Sterretje, balen dat je niet zwanger bent maar wel fijn dat je lichaam het eindelijk "weer doet".
Dat wachten op je eerste menstruatie is ook maar niets. Nu hopen dat je cyclus ook weer een beetje normaal opstart.
@ Rakker, fijn dat je gelijk terecht kon bij de VK en het hartje weer hebt gehoord.
@ Chocola, ook weer APK-goedgekeurd dus .. fijn hoor!
@ 1981, waarschijnlijk heeft je broer het met de beste bedoelingen gedaan maar het was netter geweest als hij het gewoon even gevraagd had.
Dan had je zelf kunnen beslissen of het te druk was of niet.
@ Rakker, het leven gaat gewoon door hoor. En natuurlijk moeten jullie nu gaan shoppen voor babydingen.
Ik hoop dat wij dat ook weer snel mogen doen.
Veel plezier morgenmiddag.
Hier vanavond 2 uur in de keuken gegaan om spekkoek te bakken.
Was de eerste keer .. ik had een recept gevonden en wilde hem ook even zelf uitproberen.
Hij is echt supermooi en lekker geworden ... Ben gewoon helemaal trots op mezelf! 😃
(sorry voor de lijners onder ons ... maar ik wilde toch even het eindresultaat laten zien)Als je hem zelf wilt proberen te maken ... op het plaatje klikken dan kom je bij het recept.
Verder vandaag de hele tijd kleine steekjes in mijn rechter liesstreek :confused: