@Rakker: leuk kamertje, wanneer kunnen jullie hem ophalen? Enne leuk meteen een babyfoon, is die ook maar weer binnen. Ja, leuk he zw kleding bij CenA. Ik kom daar anders ook niet zo vaak, helaas heeft die van ons het niet, moet dan dus echt de stad in. Nog gefeli met jullie 10 jarig samenzijn!!!!
@Geit: niet fijn die dromen zeg. Ik lees dat je nog even geduld moet hebben, houd vol meid. De website van dat dubbelgals is
http://www.meermetminder.nl/isolatieglas kan je het even lezen. Geloof dat je 35 euro per m2 kan terug krijgen.
@Tweety: spannend met je NOD in zicht, ik duim keihard!!
@Bibi: dus bij jullie is de Bugaboo goed bevallen? Van dat boodschappenmandje las ik net ook ergens anders ja, nou ja als dat het enige is. We zijn er verder super blij mee en zien hem nu ineens overal. Het zou wel super gaaf zijn als je straks een positieve test hebt, ooohhhhh....nog een weekje wachten, ik ben zoo benieuwd!
@Kruimeltje: dus nog even wachten en je hebt je nieuwe fiets al, super zeg. Lekker genieten. Enne net zoveel km maken als met je auto he?
@Juup: kan me voorstellen dat je er nu even doorheen zit meid, nogmaals een hele dikke knuffel. Ga je morgen de vk bellen?
@Ellis: hoe is het bij jou?