@ Wendyl, volgens mij helpt die conceive plus alleen het zaadje op weg richting eitje.
hij moet zelf nog door de harde schil van het eitje doordringen dus ik denk dat het geen kwaad kan.
Wij hebben het gisteren gebruikt omdat ik denk dat mijn eitje vandaag of morgen moet springen.
@ Juffie, hoe is het nu met je longontsteking?
En een blauwe plek in je eileider? Hebben ze enig idee hoe die daar komt?
@ Juup, vervelend dat je nog steeds misselijk enzo bent. Hopen dat het nu echt snel over gaat.
@ Mcm ... knuffel! Hoop dat je de laatste weken een beetje door kunt komen.
@ Geit, wat leuk een jongetje! En fijn dat alles er ook goed uitzag.
Kun je toch wat rustiger naar de 20-weken-echo toe leven.
@ Juup, wat een stomme opmerking op de hyves!
Tuurlijk is dat kindermisbruik vreselijk maar dat heeft niets met werkende ouders te maken!
@ Rakker, ben je ondertussen weer een beetje opgeknapt?
Nog gefeliciteerd met je verjaardag!
@ Jannie, wat heftig een leerling overleden. Was hij/zij ziek of heel plotseling overleden?
Het zou inderdaad wel eerlijk zijn als je iets langer verlof krijgt na de bevalling als je nu langer hebt doorgewerkt.
@ Juup, daar zou wat in kunnen zitten van die zonen/dochters theorie bij mk's.
@ Wendyl, wat een kleine lettertjes!
Ik ben al een jaartje ouder en kan het bijna niet lezen 😉
Oeps, online roddelen is niet handig zo te lezen.
Hopenlijk heb je er bij jullie uitje niet al te veel last van.
@ Geit, goed idee om de datum alvast vast te zetten.
Ik zet hem in mijn agenda!
@ Jannie, schrikken nog iets minder dan 4 weken te gaan nu.
@ Sterretje, hoe heb jij de hysteroscopie ervaren?
Ik moet hem namelijk ook krijgen. Je mag evt. ook in een PB reageren als je het hier niet uitgebreid wilt opschrijven.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe ernstig de verklevingen bij jou waren en wat er nu voor een vervolg is afgesproken.
@ Bibi, inderdaad een beetje warrig verhaal geworden.
Moest wel lachen op de opmerking van je dochtertje nadat je was uitgegleden.
Hoe gaat het nu met je knie en hand?
@ Rakker veel plezier bij de echo morgen!
@ Juffie, hoe was het in het ziekenhuis?
@ Juup sterkte vandaag ... volgens mij is het niet jouw dag vandaag.
Hoe is het verder met je ongi?
@ Geit, zie bericht hieronder.
@ Mcm, doe je voorzichtig met de sneeuw?
@ Chocola, kijk maar eens op mijn website ...
www.kerstrecepten.netMisschien zie je daar wel iets leuks/lekkerst tussen.
@ Juffie, hoop dat de uitslag goed is vanmiddag.
En hoop ook dat het jullie lukt om in Valkenburg te komen.
Het zal wel lastig worden want het verkeer rondom Den Haag staat compleet vast.
Hier vanmorgen bij de anesthesist geweest voor een pre-operatieve screening.Wat ik heel raar vond was dat hij helemaal niets heeft uitgelegd over de anesthesie.Het was dat ik aan het eind van het gesprek vroeg welke vorm van anesthesie ik zou krijgen anders had ik dat nu nog niet geweten! :shock: Hij was er voor het gemak maar vanuit gegaan dat ik algehele narcose wilde.Want het is voor vrouwen niet prettig om "in de beugels te liggen".Nou ik wil graag zelf meekijken wat er te zien is van binnen en ik zit niet echt te wachten op een algehele narcose dus ik heb hem gevraagd of er verder nog medische bezwaren waren om een ruggeprik te geven i.p.v. algehele narcose. Die kon hij niet echt verzinnen. Maar hij kende alleen vrouwen die het niet prettig vonden om deze ingreep met een ruggeprik te doen. Hij kon het alleen niet duidelijk benoemen, ze hadden niet meer pijn ofzo. Het was een algeheel gevoel. :confused: Omdat ik graag enige controle wil hebben/houden heb ik toch gevraagd om een ruggeprik. En dat kon wel als de behandelend arts geen bezwaar had. Ik heb de arts die de ingreep gaat uitvoeren nog nooit gesproken/gezien dus geen idee of hij bezwaar heeft. En ik ben baas in over eigen lichaam dus ze doen het maar gewoon zoals ik het wil. Daarna bloed laten prikken, pijnstillers voor na de ingreep gehaald bij de apotheek gehaald en bij de poli gyn. geïnformeerd of er al een voorlopige datum bekend was.Voorlopig sta ik op de planning voor 21 januari. Maar dat kan nog veranderen als er spoedgevallen tussendoor komen. Ik krijg ongeveer een week van te voren bericht wanneer het precies wordt. En als ik tussendoor niet even had gevraagd of ze al iets wisten had ik dus geen idee gehad dat ik pas in de 2e helft van januari aan de beurt ben. Nu heel hard hopen dat mijn bms vorige week nog zo dun was omdat ik gewoon een langere ronde heb deze keer. We doen in ieder geval goed ons best om ons eitje van deze ronde toch goed te benutten. En dan zien we rond om oud en nieuw wel of het gelukt is of niet.Gisteren werd het streepje op de ovu-test al iets donkerder en vandaag tussen de middag was hij nog net iets lichter dan de controlestreep. Vanavond nog een keer proberen en dan morgen ook nog.Het wordt in ieder geval een hele lange ronde voor mijn doen. Mijn langste ronde tot nu toe was 30 dagen. En in de ronde dat ik zwanger was had ik mijn eisprong op dag 18.