@Bibi: fijn dat de verwarming het weer doet en jullie weer warm water hebben, bbrr.......zeker met deze temperaturen.
Merk jij dan ook wel eens dat sommige mensen totaal geen belangstelling tonen? Ik heb er echt even twee dagen goed van gebaald......moet eigenlijk donderdag ergens met haar heen, maar twijfel nu of ik wel ga......
Vanaf wanneer mag je eigenlijk thuis bevallen?
@Juup: en nog geslaagd voor leuke cadeatukes van 5 euro, misschien nog een tip voor mij, moet ook nog het één en ander kopen voor Kerstmis. Jammer dat je me toch 'verslagen' had met je tijdstip van het posten van een boodschap 😉 Hihihi.
Je hebt dus wel vakantie toch nu? Of vergis ik me?
@Geit: je bent heerlijk op vakantie, hopelijk waren mijn veel plezier wensen van vanmorgen nog op tijd.
@Rakker: en nog geslaagd voor leuke babykleertjes? Lekker he shoppen voor die kleine? Hoe was je verjaardag zondag? Druk geweest? Vast erg gesellie.
Wat een mooie foto's zeg van die kleine meid, daar kan je zeker uren naar kijken?
Nee, die vriendin is nog helemaal niet met kinderen bezig, maar lijkt me niet meer dan normaal om even te vragen hoe het is als een vriendin zwanger is.....toch?
@Trix: nog gefli met jou en je man, hoe was het vieren van jullie verjaardagen? Nog een beetje verwend met cadeautjes? Leuk sprookjeswinterland, daar paste de echte sneeuw goed bij.
@mcm: nee zo'n kruisverhoor is niet echt leuk, vraga me af of het nu zoveel moeite is om te vragen: hoe is het of hoe voel je je? Lijkt me logisch en een hele kleine moeite, maar ja.....wie ben ik.....?
Bij jullie gaat het nu echt opschieten, nog maar 2 weekjes of minder kan ook. Ben erg benieuwd, jullie weten het geslacht niet toch? Wil je nog een foto van de babykamer plaatsen bij de profiel?? Lijkt mij leuk.
Ja, dit weer is niet echt lekker om zomaar even ergens heen te gaan, gelukkig wonen wij zelf op 5 minuutjes lopen van het winkelcentrum, dus met mijn sneeuwlaarzen aan durf ik wel te gaan, maar de auto laat ik liever even staan.
Wat ga je voor je man kopen voor Kerstmis??
@Kruimeltje: ja heerlijk 2 weken vrij, ga een behangboom maken dus lekker bezig. Keelpijn en oorpijn gaan al beter, alleen nu snipverkouden geworden, maar ja. Ik snotter lekker de hele dag door.
Hoe is alles met jou? Ik ga zo eens even op je site kijken of er nog een lekker dessert op staat, ik ga voor bij mijn ouders thuis het toetje namelijk maken.
Mooie foto van het bos en wow wat een heftige foto van die vrachtwagen....!
@Juffie: ik lees dat je weer terug bent. Kan me goed voorstellen dat het soms even moeilijk was om op stap te zijn met die zwangere vriendin, ooohhhhh......ik duim zo hard voor jullie.......
Ik lees dat je niet meer bent wezen werken, is denk een hele goede beslissing geweest, ook wat je zelf schrijft dat je het allemaal even kon verwerken die teleurstelling is toch groot....
Hoe was het in de grotten, nog iets leuks kunnen kopen??
Trouwens, fijn om te lezen dat jij het ook stom vindt dat ze geeneens vraagt hoe het gaat, ik zat nota bene nog wel naast haar en kreeg een heel anagepast zwangere menu, dus vergeten lijkt me sterk....gggrrrr........ben er wel twee dagen van slag door geweest, ga nu donderdag met ene clubje meiden een avondje weg, de meeste meiden zijn al op plaats van bestemming voor het werk, maar ik moet nu dus gaan carpoolen met haar en weet je, ik twijfel gewoon of ik uberhaupt wel ga, heb geen zin om 30 minuten met haar in een auto te zitten......erg he ben ik? Wat zou jij doen?
Zijn ze trouwens de hele badkamer aant verbouwen? Wat voor kleur zijn de tegels?
Trouwens, gesellie om te carpoolen naar Wendy, zat er ook al aan te denken dat we samen zouden kunnen gaan. Wie wonen er nog meer in de buurt van ons?
@Tweety: oh.....nog eventjes, red je het wel dat wachten? Succes zo!
@Chocola: vervelend dat je van die dromen hebt, geen idee waar het vandaan kan komen. Ik heb hier wel een stukje gevonden over dromen tijdens de zwangerschap.
http://www.babybytes.nl/encyclopedie/D/Dromen-Tijdens-De-Zwangerschap @Wendyl: lekker dat jullie nu echt verhuisd zijn.
Kan me voorstellen dat het minder romantisch is nu je coonceive gebruikt, maar ja, wie weet helpt het.
Is jullie huis vlakbij het centraal station, of is dat nog ver lopen???
Geniet lekker van de eerste Kerst in jullie nieuwe huis!
@Jannie: hoe is het met je, ben je de weken aan het aftellen of nog druk bezig met de laatste dingentjes???
@Tam: hoe is het met jou???
@Hier: vanmorgen bezig geweest met de bladeren voor de behangboom. Ga samen met mijn man de boomstam maken, maarre ben zelf al bezig om de bladeren van behang te maken. Heb ook nog 2 vogeletjes gemaakt van behang in de kleuren van het kamertje, dus ben benieuwd wat mijn man straks zegt als die thuis is.
Zo even proberen om naar dorp te gaan, van het weekend een winterjack gekocht, maar heb even met de prijskaartjes er nog aan gisteraaf een rondje gelopen en de wind kwam er best nog wel door heen, dus even ruilen en kijken voor een betere.
Verder rustig aan, heerlijk die vakantie!!! Gelukkig zijn mijn oorpijn en keelpijn weer grotendeels verdwenen, alleen sntverkouden, maar ja, als dat alles is.
Hopelijk niemand vergeten. Meiden, fijne dag!!!