@Juup: vandaag 5 jaar samen, gefeli, ook al voel je je vast niet happy......wilde het toch even zeggen.......knuffel!
GGgrrrr.......zit ook even allemaal niet mee zeg, nu weer dat gedoe met die overuren. Ik neem aan dat ze het wel gaan regelen????
Is je servies nog heel???
@Wendyl: zal zo een linkje plaatsen van de fotootjes.
@Trix: wat dubbel zeg van je vriendin.......moeilijk zo'n vriend die van alles zegt en dat het bij hen dan nu zo gaat.......kan me goed voorstellen dat je er flink de balen van hebt, vooral tegenover hem.......knuffel!
@Bibi: ja, ik werd op kerstavond gevraagd, toen ik uit bad kwam stond de hele woonkamer vol met kaarsjes en zat mijn vriend bij mijn binnenkomst op zijn knieen.
Fijn dat al je boodschappen gelukt zijn en dat je moeder het vergeten ding meeneemt, leuk die kerststukjes, klinkt gesellie.
@Kruimeltje: thanks enne geniet van je vakantie!!!
@Chocola: en nieuwe foto gelukt??
@Jeannette: jij ook fijne dagen meid. Fijn om weer iets van je te lezen. Alvast gefeli met je dochtertje, druk weekend zo te lezen.
@Rakker: hoe is het met je? Voel je je nog steeds goed? Fijne kerst!!!
@Ingel: dat is zeker een beetje wisselend, de gedachte van het pronken met je dikke buik.....fijn dat etos zwanger lijkt te helpen. Ik duim mee!!!
@Juffie: ik stuur zo weer ff een pb tje. Balen van de badkamer trouwens, gggrrr........nu dus nog even afwcahten. Maarre jullie kunnen wel douchen enzo??
@Yoyo: ja dat is vervelend met zo'n tasje zeulen en zeker zo rond de feestdagen. Hopelijk wacht het nog eventjes en heb je morgen goed nieuws!!!
@Geit: en nog ingesneeuwd??? Geniet daar lekker. Hahaha, zie nu je foto, lachen!!!
@Priscilla: spannend zeg, wanneer mag je ook al weer naar de gyn?
@Hier: zal zo een linkje plaatsen met babykamer foto. De boom is nog kaal, maar de roze bladeren gaan er pas over een maandje of twee in. Wil er verder nog haakjes bij zodat we badjasje ofzo kunnen ophangen. Ben benieuwd hoe jullie het vinden, erg mijn best gedaan. Ook vandaag op de gordijnen, ze waren eerst wit en nu.....???
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-PFWVZII8.jpg http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-3A3NMLBY.jpg