Chocola; veel plezier bij de echo morgen. En haha wat een goede oplossing voor je broek, wat zal jij er charmant bij lopen….
Juup; wat denk je dat ik ermee doe…probeer me te beheersen….
TJM; wat een rotnieuws zeg!! Een controle echo lijkt mij ook verstandig. Inderdaad confronterend om de zwangerschap van je schoonzus dan van zo dichtbij mee te moeten maken. Ook lastig voor hen en je ouders lijkt me. Veel sterkte en ik hoop dat je het fijn vind hier mee te kletsen. Volgens mij ‘ken’ ik jou van het ‘we gaan voor een 2e kindje-topic’ klopt dat?
Kruimeltje; lekker he ff puinruimen?! Wie weet wordt de kamer nog babykamer, ligt eraan hoe snel jullie willen verhuizen. Ik heb er voor jullie alle vertrouwen in. Er is veel gebeurt dit jaar maar op zich is je mirena er net een jaar uit en er staat ook een jaar voor zwanger worden. En je bent al zwanger geweest. Ik denk wel dat je zwanger gaat worden, alleen wanneer he dat blijft die cruciale vraag… Ik vind het wel heel jammer dat je nu ongesteld gaat worden, had het je zo gegund om toch zonder scopie zwanger te raken!
Priscilla; fijn dat alles in orde is en jullie weer groen licht hebben gekregen. Je hoort weleens dat vrouwen naar een mk heel vruchtbaar zijn, hoop dat dit bij jou zo is. Tjeetje wat een geld voor vuurwerk…oooh, ik vind het mooi om naar te kijken maar zou het echt zonde van mijn geld vinden. Dan zou ik nog zoveel meer dingen kunnen bedenken dat ik voor die 500 euro zou willen kopen… Maar het is vast prachtig! Durf je zelf ook vuurwerk af te steken?
Juffie; idd met tempen weet je wel of je ei geweest is. Ik vind het achteraf zo stom van mezelf da tik het niet heb gedaan naar verwacht ei… Nu gis ik naar NOD… Succes morgen met de verkoop, lange dag zeg!
1981; ja vrijdag de digitale, de kruidvat testen lagen voor het grijpen… heb er deze ronde ook een goed gevoel over. Misschien al door die lichte streep op de kv test…maar is echt nog voor mijn nod dus niet verder vertellen haha.
Was dat gesprek met die vriendin die niet zovel vroeg? Fijn je klasje weer aan kant, voelt goed he? Nog 8 wk tot je verlof, heerlijk meid. BV cursus via kruiswerk, die heb ik gedaan, beviel goed. Had ook een erg fijn en praktisch boek besteld waar ik nog vaak gedurende de bv periode in gelezen heb. Veel plezier vanavond, win maar een leuk prijsje!
Jannie; hier is hoogvliet ook favoriet….’ De melk komt uit de uier, uit de uier komt de melk….’
http://www.youtube.com/watch?v=_fkE5a-NQrc Veel plezier met het kerstdiner met de girls!
Wij gaan zo alweer ‘uit eten’ haha. Naar de Mac met mijn schoonouders, schoonzus, zwager en neef. Mijn schoonzus en zwager vieren hun verjaardag niet dus vandaar een etentje, haha, nou onze dochter staat te popelen…