jacqOud lidBerichten: 779Lid sinds: 31 mei 2009
oeps een beetje groot, maar jullie kunnen wel een preview zien
snippie schreef:Dank je Mila!ik vroeg me dat af omdat jij eerder bevallen bent en eigenlijk al 22dec moest beginnen!
Das toch stom!
Kus
Mila schreef:dat komt omdat ik voor de 34 weken ben bevallen en als je voor de 34 weken bevalt gaat je verlof op de dag van je bevalling in.
leike schreef:hallo meiden
BUB!!!! vzndaag om 9.01 uur is onze zoon Huub geboren. We zijn helemaal trots!
Zo snel als de ontsluiting ging (van 6 naar 10 in een half uur) zo moeizaam ging t persen
nog met ambulance naar ZKH en 3 uur persweeen moeten wegzuchten omdat de kleine er niet goed voorlag. helaas met vacuum geboren maar direct een scoren van 9 en daarna 10.
Nu even bijkomen op de kraamkamer. morgenvroeg als t goed is naar huis.
Volledige verhaal komt nog!
Nu kan ik eindelijk met de mama's meekletsen.
@friend en joy-12, zet m op. T is t allemaal waard!
Liefs
Goosje schreef:Jacq fijn dat ze het allemaal goed in de gaten houden! En zolang Milan goed plast en poept en tevreden is doe je het super toch?!! Ik vind het ook lastig hoor, al die adviezen en iedereen zegt weer wat anders....Mooie foto trouwens!! (had ik nog niet op gereageerd:oops:)
En...hij slaapt nog steeds....shit moet ik hem zo nog wakker gaan maken ook....
Snippie welke draagzak heb jij? Ik heb een lodger shelter geloof ik (gekregen) maar Sil verzuipt er zowat in...ik durf hem zo echt niet te dragen...
Vickypreg schreef:@goosje wat een schatje zeg!! Ik had adapters gekocht voor onze kinderwagen maar ze passen niet grrr. Maar ik zou idd voor een boodschap de maxi cosi op het frame doen en met wandelen de kinderwagen. Ik heb ook een lodger shelter trouwens maar gebruik hem alleen in de maxi cosi, lekker warm.
@Jaq, fijn dat je je geen zorgen hoeft te maken, precies als Milan maar tevreden is is het gewoon goed.
@Snippie, ik mag er 4 uur tussen laten en ik wacht eigenlijk altijd af tot ze zelf wakker wordt maar vanmiddag dus na 4 uur wakker gemaakt al ging dat dus totaal niet. De nachten laat ze er standaard 4 tot 5 uur tussen ook als ze overdag zo lang ertussen laat dus dat is wel lekker.
@Jersey, weet niet of ik het al gezegd had maar als je kindje op de 10de geboren is kan je bij www.lodger.com gratis een lodger wrapper krijgen twv 65 euro! Moet je ff naar de site en naar acties gaan en dan geboortekaartje e.d. opsturen dat is alles!