jersey schreef:Wat leuk Nina om te horen hoe het met je gaat. Ik begrijp het heel goed dat je weinig tijd hebt. Ik vind het ontzettend knap van je dat BV geeft aan beide kinderen. Fijn dat ze allebei thuis zijn en geniet maar heerlijk van je kleintjes.
Snippie en Vicky, wat vervelend dat de nachten zo onrustig zijn. Wel apart dat het Goosje juist andersom is. Ik hoop dat het beter gaat. Zo te lezen, krijgen ze voldoende binnen.
Vanochtend weer kraambezoek gehad. Benthe heeft een knisper/labeldoekje, een beestje met knispertjes en kleertjes gekregen. Daarnet nog een heerlijk stukje buiten gelopen. Nu ligt ze beneden in de kinderwagen te slapen. Volgende week zal het even wennen zijn, want dan gaat mijn vriend weer werken. Waarschijnlijk krijg ik woensdag en vrijdag weer visite.
Ohh leuk dat bezoek:)!en altijd leuk zulke cadeautjes:)!
lekker hoor dat je naar buiten bent geweest met de kleine:)! heerlijk hoor lekker slapen:)!
Ohh zou zeker even wennen zijn ,maar gaat je vast lukken:)!
@Hier man lief moet morgen weer aan het werk!de 2weken vrij zijn om gevlogen zeg!
Gelukkig is man lief vaker in de weken een paar uur weg geweest dus dat scheelt.
Maar zou toch wel anders zijn natuurlijk.
want morgen gaat hij vroeg de deur uit en is pas rond 5uur weer thuis!ben benieuwd.
maar ook wel weer leuk en spannend.
Woensdag komt wss me moeder langs en zaterdag.zondag komt er een forum vriendinnetje langs:)!
verder weet ik het nog niet.kan zomaar zo zijn dat er meer mensen langs komen