Wow, wat is iedereen thuis vandaag! Lekker hoor, ik vind de was doen bijna leuk, omdat ik voor de verandering geen artikelen hoef te lezen daarnaast, ik kan gewoon weinig doen vandaag en dat is best prima voor een keertje. En dan is ook nog eens bijna iedereen online!
Dankjulliewel voor de complimentjes, dat is fijn om te horen =) Ik dans inderdaad nog steeds, maar heb wel de selectieklas even aan de kant geschoven en geef meer les dan voorheen, dat is toch iets makkelijker. Ik kan in principe nog een hoop bewegingen, maar geen buikspieroefeningen meer en niet meer springen (lekkere verhalen daarbij hoor, afgescheurde buikspieren en verzakte baarmoeders, nouja, dan maar niet he). Bij sommige oefeningen heb je wel ook echt je buikspieren nodig en dan moet ik gewoon halve kracht meedoen, want goed, iets scheuren of verzakt hebben lijkt me echt zonde, dan kan ik straks niet meer dansen.
Daffie: ja die lekkende borsten, ik begrijp dat het een goed teken is, maar het is wel echt heel raar, want de eerste keer was met 18 weken al en toen onder de douche hing er ineens een gelige druppel aan mijn rechterborst. Ik schrok best wel eigenlijk, maar de vk zei dat het prima was en mijn moeder kwam met hele verhalen over haar lekkende borsten toen ze zwanger was van mij, dus wie weet is het erfelijk? Enfin, het nadeel is dat soms een klier echt onder spanning staat en dan pijn doet, maar die spanning pas weggaat als er "melk" uit de borst is gelopen en de klier weer wat ontspant. Ik had wel gehoopt dat het nog even zou duren hoor =)
Jouw buikje is niet groter dan die van mij hoor! En jij hebt echt nog een streepje over het midden lopen (geultje, maar dat klinkt minder aardig), super mooi hoor.
Shit, wel balen ja dat afmelden, dat lijkt me ook echt niet tof.. Wij moeten nog een rondje gaan fietsen en ons gaan aanmelden voor een crèche, maar welke??? Er zijn er zoveel en willen we dichtbij, ver weg, mooi, kunstig, biologisch? Ik wil graag eentje waar ze veel buiten kan zijn en tussen de dieren zit, maar als ik haar daar naartoe moet fietsen in de winter lijkt het me weer zo koud want het is de opvang het verste weg zo'n beetje. Gastouders hebben we hier niet echt geloof ik, maar dat kan ook goed zijn denk ik ja. Ai, nog meer keuze! Maar over die regeltjes, voor gastouders en crèches, daar zijn toch heel veel wetten en regels voor en zo?
Deedee: Mensen die me kennen die zien het prima natuurlijk, maar anderen die denken niet dat ik zwanger ben en als ik dan vertel dat ik zwanger ben dan denken ze een maand of 3 hooguit, maar goed, ik zit al iets over de 5 inmiddels. Maar, 's avonds is mijn buik wel dikker hoor, dan zet het allemaal een beetje uit en zo en dan vind ik het iig weer behoorlijk groot, haha.
Ik vind jouw buik erg mooi hoor, leuk ook om zo'n streepjesshirt te dragen. Maakt het wel echt mooi!
Roos: hahahahahahaha, een walvissenbadpak? Hahahaha. Dit werkt wel een beetje op mijn fantasie, maar daar zullen we het maar niet over hebben, hahaha =) Enfin, maar ik bedoelde dus, mijn borsten zijn zoveel gegroeid dat mijn driehoekjes bikinitopje echt niks meer verhult, of nouja, mijn tepels dus, maar als ik dat zou willen kon ik er ook wel stickertjes op plakken..
Trapt bij jullie de baby ook soms zo hard in je blaas? Ze staat er nu weer eens op te dansen en wilde eigenlijk nog wat gaan drinken.. Ik kreeg een tip over een website met animatiefilmpjes en toen zag ik deze, van 22 weken en dacht ik echt ja, zo voelt het ook, alsof ze zich afzet aan de onderkant en dan met haar hoofd aan de bovenkant bonkt.
http://www.berichtjeuitjebuik.nl/home/home.aspGeen idee of jullie nu direct naar de 22-weken gaan of dat je eerst nog de gegevens in moet voeren, maar goed, ik vond het wel grappig om te zien.
Selly: Pff, weer aan het werk? Hele dag en dan morgen weer?