Goedemorgen allemaal!
Jullie blijven altijd lekker doorkletsen he =)
Sterretje; ik mag je feliciteren he? Ga je nog iets leuks doen vandaag, je verjaardag vieren dus (als je boodschappen hebt gedaan)? Geniet er maar van, laatste verjaardag zonder baby, raar lijkt me dat!
Djinnie: join the club! Ik heb inmiddels een stapeltje oude T-shirts van vriendlief ingepikt en dat zijn dan nu mijn 'lekshirts', elke avond zo gauw ik vrij ben en nergens meer naartoe hoef (en er bij voorkeur niemand langskomt, haha), bh uit, shirt aan en lekker lekken.. Vk raadde aan om dat echt te doen want als je je borsten de hele tijd in een bh hebt zitten met doekjes/zoogcompressen/tissues/verknipte inlegkruisjes/etc. dan heb je nu al kans op spruw of borstontsteking wanneer je niet vaak genoeg wisselt. En aangezien ik niet altijd tijdens de treinreis controleer of mijn inlegkruisje al 'vol' zit, dan maar zo. Dus wie weet vind je het wat?
Oh ja, over lekkende borsten nog, als je een orgasme hebt (gehad) of soms al gewoon bij vrijen en wanneer je warm doucht of zwemt, stimuleer je je borsten blijkbaar dus kunnen ze gaan lekken. Daarna kan het dan ook weer stoppen. En nee, ik heb niet de hele dag orgasmes of warme douches, ik heb gewoon een beetje pech denk ik..
Daffie: wat naar om zulke situaties van dichtbij mee te maken lijkt me. Je weet natuurlijk ook dat je in een ziekenhuis werkt en ja, daar komen doorgaans natuurlijk niet de gezonde mensen zonder complicaties, maar dan nog, zelfs als je het zo rationeel wilt bekijken, blijft je gevoel je toch maar bezig houden lijkt me. Mij deed het dat iig wel na je berichtje, brr.
Aphro: jahaa, het is vrijdag! =) Moet je de hele dag werken?
Selly: he, gisteren net nog kleertjes opgehaald bij vrienden die een dochtertje hebben van twee. Nu heb ik al zoveel dat ik tot maat 90 volgens mij voorzien ben.. Beetje van de zotten, bedacht ik me gisteren nog toen ik het aan het uitzoeken was. Hoeveel kleren onze dochter nu al heeft, ze is bij voorbaat gedoemd een tutje te worden, hahaha. En ik nog zo er op hameren dat ik als we een meisje kregen ik geen roze kleren wilde, maar gewoon normaal gekleurde kleren, mocht wel een strikje of zo aan, of een bloemetje op, maar geen roze. Komen eerst de buren langs, keilief, met roze rompertjes, badjasje, sokjes, slabbertjes en pakjes. Nouja, okay, vooruit, is ook wel schattig en zo klein (allemaal 56-62), wil vriend nu echt veel meisjeskleren want het is ook zijn dochter. Jaaahaa, daar heeft hij gelijk in, maar al dat roze.. Aiaiaiaiai. Ik moet nog even wennen aan de jurkjes, maillotjes, strikjes, lintjes, bloemetjes, kantjes en andere frutsels.. Gelukkig vond hij een wit shirt van The Rolling Stones ook leuk =) Toch nog iets stoers, haha.
Volgens mij ben ik nou weer allemaal mensen vergeten, sorry daarvoor..
Verder zit ik een soort van onderzoeksdipje denk ik, het schiet echt niet op. Zit hier al vanaf half negen te wachten op inspiratie en volgens mij kan ik nog lang wachten zo. Enfin, ga maar eens een planning maken en verder zoeken naar literatuur en dan straks even het park in of zo, weg van huis en elders leren kan nog wel eens inspiratie opleveren.. Hoop hoop hoop.