Ehhh...ik ben de helft van de posts alweer kwijt. Nou, dan maar op de laatste 10 reageren die hieronder staan, hihi.
@bh's: ik heb er ook vorige week eentje gekocht, daar kunnen de beugels uit. Nu heb ik alles behalve maat E, dus ik weet niet of dat genoeg ondersteunt zonder beugels, maar bij mij zit ie heerlijk! En straks dan gewoon weer met beugels te gebruiken! Het is deze:
http://www.underfashion.nl/shop/damesartikelen/LO14125HUIB75--dames-beha-lovable-voorgevormde-beha---24h-lift---(bcd).htmlIk heb hem bij Livera gehaald.
Zwangerschapsbh's is niks, daar zie je ook je tepels heeeeeeel duidelijk doorheen.
@liedje: nee, ik zou me geen zorgen maken, tenzij je het hele weekend nog met dat gevoel rondloopt, maandag ff ha bellen.
@deedee: jeeeeeej, nou op naar de goede weken!!
@daffie: waarom draai je nog nachtdiensten eigenlijk? Dat hoeft niet volgens mij, als je zwanger bent. Zeker die eerste drie maanden, als je al zo moe bent...dat hou je toch niet vol meid? Of wil je het echt niet zeggen op je werk oid?
Ik ben er godzijdank al vanaf. T was al geen hobby van me, maar ik wilde nog wel eens achterwacht dienst doen, maar er zijn er zoveel ziek momenteel, dat je dan alsnog kunt komen opdraven... Ik ben blij dat mijn leiding op de hoogte is.
@natascha: ik wilde niet zeggen dat jij geen mooi buikje hebt hoor! Je ziet het goed en mooi hoor. Het is meer, dat ik mijn eigen buikje niet mooi vind. D'r is niks ronds aan, meer een half opgeblazen ding 😃
Oh ja, en mijn eind-buik zoek ik meteen ff op zo!
Nou, verders weinig bijzonders te melden hier. Ik heb wat H&M spul besteld, maar een hoop weer teruggestuurd vanmorgen. Wel fijne spaghettiband-topjes en een leuke broek. De spijkerbroeken zaten bij mij voor geen meter.
En vanmiddag ff bloed laten prikken. De vk wilde ff mijn hb waarde checken, maar ik verwacht daar niets bijzonders van eigenlijk.
Nou, nog een ruime week en dan mag ik eindelijk ook voor een echo. Ik begin nu onderhand wel erg nieuwsgierig te worden.
@djinnie: jij moet geloof ik erg lang wachten op je eerste echo toch? Lijkt me inderdaad niks aan. Kun je niet vragen aan je vk of je misschien toch iets eerder al kunt? Of anders zelf eentje mag laten doen bij een echocentrum? Dan zul je hem misschien zelf moeten betalen, maar goed, dat is dan een keuze.
Ik heb ook mazzel hoor, want volgens mij heeft mijn vk dat apparaat ook pas net.