selly1985Oud lidBerichten: 4.410Lid sinds: 22 februari 2010
yep hahaha
kareltje schreef::cry: Gisteravond ineens een beetje bruin bloed bij het afvegen.
Vannacht van 3 tot 5 wakker gelegen van krampen in mijn baarmoeder.
En vanochtend inderdaad weer wat bloedverlies, niet veel, maar het is er wel.
Nu een zeurend en moe gevoel in mijn baarmoeder.
Ik denk dat het niet goed gaat.
Zo lang ik niet heel hevig bloed heb ik wel hoop, maar op dit moment voelt het niet meer zo goed.
kareltje schreef:Liedje, SelOg & anderen: thanks!
Hier helaas nog niet al te goed nieuws.
Vannacht werden de krampen weer erger, 2de nacht op rij van 3 tot 5 wakker gelegen.
Het is ook geen constante kramp, maar trekt weg en komt weer in een onregelmatige golfbeweging. Voelt wel een beetje als weeënactiviteit, al weet ik niet hoe dat voelt.
Ook verlies ik langzaamaan meer bloed en stolsels.
Dus ik denk eigenlijk toch dat ik middenin een miskraam zit, al verlies ik nog steeds niet extreem veel bloed.
Krampen zetten nu overdag ook meer door, zit het soms al wat weg te zuchten.
Maar ik ben wel weer rustiger dan gisteren, als het zo is, dan is het zo, we kunnen er toch niets aan doen.
En ik heb nog niet het gevoel dat ik het al definitief kwijt ben en zolang is er hoop.
En dan houden we ons maar even vast aan het scenario van Sel0g.
Ik loop nog bij de gyn, heb nog geen 'toestemming' gehad om over te stappen naar de vk.
Bij de gyn heb ik volgende week donderdag een echo ingepland staan.
Als het zo blijft ga ik er gewoon heen, als ik toch het gevoel heb dat ik het kwijt ben ga ik bellen en dan overleggen we wel.
Op dit moment heb ik ook niet echt behoefte aan een echo, er is toch niets aan te doen en een echo biedt ook geen zekerheid [en ik wil me een beetje vasthouden aan de positieve verhalen]. Daarnaast weet ik dat het wel kan als je vloeit, maar het lijkt me minder handig.