girlnextdoor1987Oud lidBerichten: 5.901Lid sinds: 13 november 2010
tanx maal.. komt goed.. waarschijnlijk sta ik na 1 dansje al te hijgen maar dat zien we dan wel weer.. als ik het niet vol houdt ga ik wel fitnisse 😊 komt goed!!
liek84 schreef:Liedje; ze heeft 2 x-en dus zal het een meisje zijn, haha!
wanneer mag jij naar je nieuwe gyn?
Guppie20 schreef:Liedje waarom is heeft ze bij jou niet ingezoemd?
dan zie je veel meer:D
X
Guppie20 schreef:ik was bij 7wkn en 6dgn eerste echo en kindje was 1.5 cm wat is 4.3 mm klein zeg?? of ben ik gek?:-P
meisjeP schreef:[INDENT]Ha dames,
nou vanmiddag bij de gyn geweest, heb dus toch PCOS...k heb meteen medicatie meegekregen! Ik begin vandaag meteen Provera, dan afwachten tot ik ongi wordt dan moet ik vanaf de derde dag beginnen met clomid50, bloed laten prikken en dan de 10de dag een echo in het zh... manlief moet nog weer een bakje vullen en dan moet ik 9 april april weer voor een controleafspraak!
pff ff het nieuws op me in laten werken... [/INDENT]
meisjeP schreef:wat ze mij heeft uitgelegd (en ik er nog van weet) is dat ik waarschijnlijk een bepaald hormoon mis, waardoor mijn eitjes niet genoeg rijpen om een reis te gaan maken. Ze komen dus niet in de eierstokken... door de eerste medicijnen wordt ik dus ongi en de tweede (Clomid) zorgt er voor dat mijn eitjes rijpen, dan moet ik voor een echo en als het goed is zou er dan een eitje onderweg richting baarmoeder moeten zijn klaar voor bevruchting (nog in de eileider). Ze zei ook dat wij echt 0,0 kans hadden om zelf zwanger te worden... dus dat het niet wou lukken was niet zo gek!
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk al aan het idee gewent ben, eerder nieuwgierig naar hoe het allemaal gaat lopen en of het aanslaat!
liek84 schreef:ik lijk ineens wel de heilige liek, haha!
hoop alleen dat meisjeP wat beter op medicatie reageerd; maakt de behandeling wat gemakkelijker!
liek84 schreef:haha!
bij mij was het een hele zoektocht naar de juiste behandeling; reageer niet op clomid, en was lastig in te stellen op puregon injecties, maar de operatie was daarentegen een enorm succes! daarna heb ik een eigen cyclus gekregen en in ronde 3 zwanger!
Wel risky om open kaart te spelen! maar gelukkig heeft het goed uitgepakt!
gefeliciteerd met je contract! wat voor werk is het ook alweer?
girlnextdoor1987 schreef:wat zul jij lekker verdienen!!;)