amy-baby schreef:Hoi Kyra,
Ik herken jouw verhaal. Ik heb soms zo'n zwaar gevoel en heb echt het idee dat ze er al uit komt....pff hopen toch niet, nog maar 17 weken blijven zitten graag.
Ik wil ook het liefst alles schoon en opgeruimd hebben, maar heb totaal geen zin/puf om vandaag iets te doen. moet mijn haar fohnen en daar heb ik al geen zin...haha.. Mijn mannetje is nog ziek thuis, maar voelt zich al wel beter, maar nu moet ik van alles gaan halen, zodat hij in huis aan de slag kan gaan, en ik heb helemaal geen zin.
Ons huis is op dit moment net een grote opslagplaats, er staat van alles, maar nog niets is klaar, echt een zooitje dus....
Nou ja ga de spulletjes maar ff kopen.
Groetjes Amy
lol idd, dat de beebjes nog maar ff blijven zitten! 😉
Maar toch ben ik extra bang omdat ik weet dat ook dit kindje tevroeg komt!
Echt kut (ssry voor het taalgebruik), maar is niet handig om zo dingen te regelen...
Ik heb wel een uitgerekende datum (28/06) maar die haal ik toch niet, dus wat ben ik ermee... :roll:
Ik word banger en banger elke dag, soms bijna te bang om er nog van te genieten, dus focus ik me extra op Kaylie!
Dat meisje haar stralende glimlach, kan de grootste zuurpruim aan het lachen brengen! 😉
Zit nog ff met een dillema voor op de geboortekaartjes dus ik heb jullie hulp nodig....
De foto heb ik al (dat is een familie foto,zie hieronder 😛 )
Maar nu het tekstje... 😮 Heb al een selectie gemaakt en houd er nog twee over...
Maar ik kan niet kiezen HEEEEEEEEEEEEEEEELP!
Korte beentjes,
Miniteentjes,
lachend mondje,
pamperkontje.
Welkom, kleine ukkepuk,
jij bent ons tweede meesterstuk.
of deze:
Elk kind een wonder
elk kind gegeven
elk kind zo speciaal
elk kind gelijkwaardig
geschapen,gewild,
volmaakt.
Geboren uit liefde, verlangend verwacht
Geschenk van de hemel, aan mensen gebracht
Bemind en gekoesterd, van harte aanvaard
De start van zo'n leven, een koninkrijk waard!
wie kan me helpen kiezen? Ik kom er maar niet uit! :oops: