hoi meiden,
ben er hier ook ff vlug ingevlogen... Eerst de kleine eten geven en drinken en haar laten spelen in haar parkje!
Grondig gestofzuigd, stofnetjes meegenomen, enz... Heb hier een tapijt (langharig) dat heb ik uit mn living gesleept en buiten gaan uitkloppen, ongeloofelijk wat een viezegheid er allemaal inkruipt, je mag dan nog dagelijks stofzuigen... :?
Was weer ff lekker zoet... Best dat mn vriend niet thuis is, of kreeg terug onder mn voeten, want als ik erin vlieg kan ik niet meer stoppen...
Ik vind het zwanger zijn erg leuk, maar ik kom er gek van hoe het je belemmerd in je huishouden enz...
Heb nu enkel dit gedaan, en moet ook ff rusten...
De beeb is redelijk onrustig nu... :roll:
Zou om goed te zijn nog stof moeten afdoen, wasjes draaien en zeker al vier machines strijken en opplooien... 😮
Pff wou dat ik eens kon afwerken wat ik nog moet doen... Zit hier nu weer te blinken lol 😂
Dan vanavond weer een bezoekje aan mn vader, hopelijk ben ik weer niet te moe!
Hij snapt dat echt niet...
Wrm neem je nooit je telefoon op? Kom je morgen voor een paasdineetje met heel de familie? Bah, helemaal geen zin in of geen fut voor! Ik zit daar dan een hele dag, met Kaylie, maar Kaylie slaapt niet tijdens bezoekjes, die houd haarzelf wakker tot ze erg lastig is! Ik zweer het, na zo'n dagje ben ik kapot! Ik zou twee dagen doorslapen dan... :oops:
Het weer trekt hier ook al helemaal op niks! Regen, ff zon, regen, zon, smeltende sneeuw, hagel...
Hopelijk is het vanavond iets gunstiger of ik ga ook niet naar mn papa, het is maar tien minuten wandelen met de buggy maar heb geen regenkap en ze voorspellen rukwinden tot 70km/u... Kaylie heeft al een snotneusje , dus ga ik het niet verder zoeken, en vriendje is gaan werken dus ie kan me niet voeren...
Amy wat naar voor je dat een badje niet helpt of een kruik! Gelukkig werken die wel nog voor mij!
Maar idd rusten is nog steeds het beste...
Alhoewel ik echt niet goed meer slaap... Van het minste geluidje word ik wakker en regelmatig nog eens opstaan om te plassen! Zweten, das echt nie meer normaal! Heb steeds te warm, en doe niks anders dan woellen in bed...
Niemand tips om beter te kunnen slapen? Ik heb er namelijk veel meer aan, aan één stuk goed door te slapen dan mijn dag te verprutsen en telkens tussendoor nog ff te slapen... :roll:
Tips zijn welkom hoor!
Isa, dat vond ik ook een mooi gedichtje, had ik ook gezien, maar vond het bij ons iets minder passen als je dan kijkt naar de familie foto enz...
En deze keer wou ik ook geen prematuur tekstje! Ik hoop dat dit beebje blijft zitten tot aan 35weken, dan ben ik al gelukkig! Liefst geen bevalling aan 32 weken, ben ik als de dood voor!
Die bevalling is nog het minste, alhoewel ik gehoord heb dat je van je 2de kind veel langer na weeën hebt (van kaylie niiks van ervaren), is dat waar?
Pff en die knip hé, dat is bijna het enige dat ik me nog herinner van mn bevalling, ik denk dat ik ze nu ga vragen als het niet nodig is, me niet in te knippen! 😛