Moi schreef:Hoi Dames,
Kan iemand mij even helpen met berekenen.. mn hoofd zit zo vol weet het even niet meer!
Ik heb steeds last van mn buik en heb voor maandag een vrije dag vrijgevraagd, zodat ik even goed kan uitrusten. Mag ik verdorie geen vrij! Omdat er teveel werk ligt. Ik wist niet wat ik meemaakte. Ik geef aan dat ik elke avond pijn in mn buik heb en dan nog mag ik geen dag vrij. Ik mag wel een keer vrij als ik in de avond daarvoor heb overgewerkt...nou sorry hoor..
Ik heb net maar besloten om dan pv 4 weken 6 weken van te voren te gaan stoppen, want dit gezeik trek ik gewoon niet meer. Klopt het dan ook dat je dan na je verlof 2 weken korter je fulltime salaris krijgt... Volgens mij als je twee weken langer verlof heb, heb je ook automatisch 2 weken langer fulltime salaris.
Willen jullie mij even helpen met het volgende berekenen.
Ik ben 27 juni uitgerekend. Stel ik wil 6 weken van te voren stoppen, is dan 16 mei mn laatste werkdag
En klopt het dan dat ik dan in week 37 weer moet beginnen(in de week van 8 september 2008). En als ik daar weer 3 weken vakantie aanplak, dat ik dan in de week van 29 september , week 40, weer moet beginnen...
heb bijna heel de middag zitten janken en ik weet het gewoon allemaal even niet meer.... :(
Gewoon ziekmelden..... Je houd je volledige loon.... het wordt niet door de werkgever betaald maar door het UWV,,, en als hij daar niet voor verzekerd is is dat zijn probleem,,,,.. Je hebt recht op totaal 16 weken... je moet minimaal 10 weken achteraf hebben eerder mag je niet werken...
Ziekmelden tgv zwangerschap kost hem ook niets.. .Jij en de kleine zijn het belangrijkste...
DENK AAN JE ZELFFFFFFFF