Mamaleroy schreef:Karin ,,Mij is ook geleerd dat het met gekookt water moet,.... dat was bij Leroy wel zo... een jaar later ook weer niet maar ik vind het toch het veiligst hoor..... en na een maand of 6 ben ik langzaam gaan mengen naar gewoon koud kraanwater....en dat opwarmen in de magnetron.....Nooit warm water daar zitten te veel bacterien in heb ik altijd geleerd..........
Nou ze reageerd idd op een bacterie uit de kraan. Want dat was uit de test gekomen. Hun denken dus aan een lichte vorm van voedsel allergie. Maar omdat ze het nu zo goed doet op afgekookt water hoeven we pas over 3 maanden terug te komen op controle. Mocht ze toch andere klachten krijgen dan hoeven we niet eerst naar de huisarts maar mogen we gelijk naar de poli bellen. En dan gaan we eventueel over op andere voeding.
Voor de rest is ze erg vlot met alles. Dus ben wel heel trots het ziekenhuis uitgelopen. Want ze beurd haar koppie al goed op, volgt goed, en probeert zelfs al te lachen met geluid. Ook is ze erg actief, en kijkt graag rond 😃
Ik weet niet meer wie dat was met de afscheiding maar ik heb het ook een tijd gehad. Maar was niet erg. Gaat het toch meer ruiken en dan bedoel ik dat je man/vriend het ook ruikt dan moet je echt gelijk naar de vk en een verwijzing naar de gynecoloog vragen. Want ik had daardoor dus een baarmoeder infectie opgelopen. En in het ziekenhuis gaan ze gewoon je bloed testen op leukocyten. En gaan ze tempen...
Gewoon wat meer ruiken doet iedere zwangere vrouw. Dus hoef je er niet bang voor te zijn.