LentedingOud lidBerichten: 1.704Lid sinds: 8 augustus 2007
Amy, Het was ook niet als een aanval bedoeld op iemand hoor!! Het was alleen als advies voor haar bedoeld, dat ze zelf een keuze zal moeten maken.
liever anoniem schreef:ah wat een schattig meisje zeg.... 😃
kan me voorstellen dat je daar trots op bent.... wat is ze blond zeg.... :D
liever anoniem schreef:hey amber,
jullie zijn idd allebei heel blond... hahahaha
ik heb bruin haar en me vriend heel donker blond/bruin..... dus ja waarschijnlijk krijgen wij wel ene kindje met bruin haarr...
ik hoop zowiso dat mijn baby haar heeft bij de geboorte, vind ik toch leuker.
ik had een flinke bos zwart haar en me vriend was zo goed als kaal.. dus we wachten het af... hahahaa 😂
liefs
amy-baby schreef:Oh ja toen ik over het schreren begon (haha....komen we nooit meer vanaf) zei ze dat mijn man dat maar moest doen. Toen ik zei dat hij dat eng vond, vond ze dat wel zo raar....Nou ik vind van niet, als mijn man zich daar niet prettig bij voelt dan niet. Het andere voorstel was een vriendin. Ja ik kan goed met mijn vriendin, maar het is toch niet zo dat we elkaars poes gaan schreren of wel dan? (sorry voor mijn taal...haha)
Dus laatmaar een beetje groeien, en.....het is heel oudewets dat er voor het hechten eerst geschroren wordt, dat schijnt in nederland niet meer te zijn. Door het schreren kan het juist eerder gaan bloeden met het hechten....dus dat hoeft niet.
Groetjes Amy
Amber wagner schreef:ik heb eigenlijk helemaal geen baby kleertjes gekocht zelf.... :shock: GOED HE!
mijn schoonmoeder wel al.en mijn vriendinnen....
wij zijn nog aan het dubben of we nou wel of niet willen weten wat het wordt....waarom willen jullie het wel of niet weten? misschien helpt het mij de lijn over...hahahaha ;)
Amber wagner schreef:stond in de telegraaf...ik vind het eigenlijk een beetje...vies :|
Elle schreef:Iehhh!
Wat raar om te zien!
Heb net het stukje over die man bekeken... :shock:
okeee...ander onderwerp!
Haha, scheren...
ja, daar gaat het al even over hier.
Maar waar ik jullie het niet over hoor hebben is....
wat voor haircut laat je aan je verloskundige zien... hahaha :mrgreen:
Tja... voor de hygiene zou ik zeggen alles eraf....
Maar dat voelt weer zo bloot..
Echt dames, ik schaam me dood als ik naar de dr moet en er staat niks op...
Wat vinden jullie? 😛 Ik ga liever voor een mooi streepje. 😉
Liefss
Moi schreef:Elle schreef:Iehhh!
Wat raar om te zien!
Heb net het stukje over die man bekeken... :shock:
okeee...ander onderwerp!
Haha, scheren...
ja, daar gaat het al even over hier.
Maar waar ik jullie het niet over hoor hebben is....
wat voor haircut laat je aan je verloskundige zien... hahaha :mrgreen:
Tja... voor de hygiene zou ik zeggen alles eraf....
Maar dat voelt weer zo bloot..
Echt dames, ik schaam me dood als ik naar de dr moet en er staat niks op...
Wat vinden jullie? 😛 Ik ga liever voor een mooi streepje. 😉
Liefss
haha ellen doe ik ook... heb ook een mooi streepje haha 😃
ik hoor ook veel om mij heen datje bij onderzoeken bij de verloskundige je broek uit moet doen... vanaf hoeveel weken is dat dan.. ik heb dat namelijk nog nooit hoeven te doen
Syl schreef:Jaja, de vragen blijven komen nu 😉
hoeveel setjes kleding hebben jullie per maatje? in maatje 56 heb ik alleen dat soft spul zeg maar. maatje 62 heb ik dat soft spul maar ook al gewone kleertjes... volgens mij heb ik veel te weinig! Hebben jullie je ook aan de uitzetlijst van de kraamzorg gehouden of hebben jullie gewoon ingeslagen?
Ik weet het even niet meer!
amy-baby schreef:
Heeft iemand hier gel of acrylnagels? Ik had ze altijd, en durfde nietmeer toen ik zwanger was, maar VK zei dat het geen enkel probleem was. Misschien toch welnog even doen voordat de kleine komt, want dan wil ik ze niet meer. nog even een beetje tutten...haha..
Groetjes amy
Mamaleroy schreef:ja alles is rusten hahaah,,, volgens mij is dat het enige wat ze kunnen zeggen..........
Ja amber ben meestal thuis ....... s avonds na genoeg altijd en overdag ja moet wel eens een boodschap doen of zo... geef het dan ff van te voren aan of bel ff dan weet je zeker of ik er ben
Moi schreef:Doe je wel rustig aan meid! Ook al heb je een hekel aan dat woord. Slaap je ook weleens overdags, kan ook goed werken.
heeft iemand hier op de forum ook weleens inwendige onderzoeken bij de verloskundige, of is dat vanaf een bepaald aantal weken...........
sofietje schreef:Moi schreef:Doe je wel rustig aan meid! Ook al heb je een hekel aan dat woord. Slaap je ook weleens overdags, kan ook goed werken.
heeft iemand hier op de forum ook weleens inwendige onderzoeken bij de verloskundige, of is dat vanaf een bepaald aantal weken...........
Ik heb alleen een inwendig onderzoek gehad toen ik overtijd liep en de vk me zou strippen. Dus dat was bij 41,5 week.
Volgens mij doen ze dat alleen als er echt aanleiding toe is, dus als ze denken dat je ontsluiting hebt ofzo.
amy-baby schreef:Hey Kyra,
Misschien een hele domme vraag van mij, maar ze hoeven toch alleen maar te controleren of je ontsluiting hebt, wanneer je of heel veel vocht verliest 9wat dus vruchtwater kan zijn) of een bloeding hebt. Of kwam je eerste bevalling ook gewoon op gang zonder dat je het wist?
Wat een angst dan he? hoelang je kindje blijft zitten....pfff.....lijkt me enorm Kl.T. maar hopelijk blijft ze gewoon heel lang nog zitten. Ik ben wel blij als ik de 28 weken heb gehaald, en daarna de 32 en dan hopelijk nog sowieso tot 37 weken.
Gr. Amy
Moi schreef:Hoi dames,
Misschien een gekke vraag, maar hebben jullie ook meer last van afsceiding sinds dat je zwanger bent... ik heb soms ook dagen dat je het heel erg ruikt..niet stinken ofzo.. maar dat die geur gewoon sterk is
amy-baby schreef:Beetje vroeg, maar we hebben een heel leuk geboortekaartje gevonden, helemaal blij mee!! enne manlief vindt hem ook mooi.
De hele tijd vond hij iets mooi en ik wat minder en andersom, maar nu iets gevonden wat we allebei super vinden...hihi...
Groetjes amy