vervelend meissie dat je ziek bent en in onzekerheid zit.
wens je beterschap,en een positiefe test.
groetjes angelsvleugels
en een dikke knuffel
angelsvleugelsOud lidBerichten: 188Lid sinds: 1 januari 2005
Diana schreef:gefeliciteerd merel!
alle anderen: nu wij nog!
ik ga woensdag eindelijk nog een keer testen. ik voel me namelijk intussen toch wel een beetje zwanger. misselijkheid, pijnlijke borsten, lucht in mijn buik, trekken in de baarmoeder.
en geen druppel bloed te bekennen. als ik 26 jan bevrucht ben ben ik nu ongeveer 10 dagen over tijd. dat klopt dan wel voor mijn gevoel.
Frummel schreef:
Dollie: leuk dat je hier weer een berichtje plaatst. Ik lees niet zoveel mee op de andere forums. Hoe gaat het met je? Ik lees in je banner wel dat er vanalles bij je op de planning staat. Wat betekent FM? Heel veel succes!
liefs,
Frummel
San- schreef:He Doremi.... als eerste ff een dikke knuffel!
Balen zeg! En dat mag ook!!! Al zijn er miljoenen mensen langer bezig dan jij, jij voelt je nu rot. En ik vind dat heel terecht! Je bent zeker geen zeikerd en ik kan me heeeeel goed voorstellen dat de teleurstelling steeds groter wordt. En juist de meiden die langer bezig zijn begrijpen dat!
ZO, en nu proberen de moed erin te houden doremi... ik weet ook niet zo goed hoe, maar positiviteit is altijd goed. Enne verwen jezelf maar eens lekker... weet niet of het helpt, maar ik denk aan je
X San
doremi schreef:Hé meiden, hier slecht nieuws, ongi is er...... ben er best wel verdrietig om, het is toch "alweer" ronde 7 die ik nu inga....
Dollie, vind het echt superlief dat je aan me denkt, zeker omdat ik me juist tegenover jou en sommige anderen zoals Linda en Myrthe, een beetje een zeikerd voel. (net als Frummel en San). Zelf merk ik wel dat elke ronde de teleurstelling groter wordt.......
Nou meiden, iedereen succes. Dollie jij veel sterkte in de mmm de komende tijd! Ik lees nog steeds met jullie mee en denk regelmatig aan jullie!
Sorry als ik even niet op iedereen reageer......
Liefs Doremi
Frummel schreef:Hey Doremi...we kunnen elkaar de hand schudden vrees ik. 😈 😈 😈 Zelfs m'n mannetje vindt het dit keer niet echt leuk meer.
Dus dikke knuffel voor jou en alle anderen die zulke lieve berichtjes hebben gestuurd. Ik voel me echt gesteund.
Heb nu besloten dat ik deze maand toch maar ga starten met tempen en een doos ovulatietests in huis ga halen. Dus San, Doremi bereid je voor op maart, want ik heb besloten dat maart de maand is, waarin ik na San naar het andere forum vertrek en Doremi, die neem ik - zwanger welteverstaan - in mijn rugzakje mee!
Heel veel liefs,
Frummel
Frummel schreef:Hey Doremi...we kunnen elkaar de hand schudden vrees ik. 😈 😈 😈 Zelfs m'n mannetje vindt het dit keer niet echt leuk meer.
Dus dikke knuffel voor jou en alle anderen die zulke lieve berichtjes hebben gestuurd. Ik voel me echt gesteund.
Heb nu besloten dat ik deze maand toch maar ga starten met tempen en een doos ovulatietests in huis ga halen. Dus San, Doremi bereid je voor op maart, want ik heb besloten dat maart de maand is, waarin ik na San naar het andere forum vertrek en Doremi, die neem ik - zwanger welteverstaan - in mijn rugzakje mee!
Heel veel liefs,
Frummel
Merel schreef:He Ries,
Lief dat je er naar vraagt, ik ben af en toe wat misselijk en bestwel moe en HONGER!!!!! Maak mij stiekem wel zorgen of het allemaal wel goed zit, maar ja dat zal iedereen wel hebben denk ik. 25 maart eerste gesprek bij de verloskundige en 31 maart de eerste echo! Hoe is het met jou?Bijna NOD he?! Had de duimen al even op het andere forum laten draaien! 😉
Liefs
doremi schreef:Merel schreef:He Ries,
Lief dat je er naar vraagt, ik ben af en toe wat misselijk en bestwel moe en HONGER!!!!! Maak mij stiekem wel zorgen of het allemaal wel goed zit, maar ja dat zal iedereen wel hebben denk ik. 25 maart eerste gesprek bij de verloskundige en 31 maart de eerste echo! Hoe is het met jou?Bijna NOD he?! Had de duimen al even op het andere forum laten draaien! 😉
Liefs
RIESJANNELA schreef:hey merel
ik had ook op het andere forum een berichtje voor je achter gelaten
en het zal best wel goed zitten met je zwangerschap meid ga er nu maar van genieten :!:
het is je gegund lievert
maak je er maar niet tedruk over :!:
hoop dat ik je snel achter na mag komen 😊 😊 😊
maar we zien het wel eerst vrijdag maar afwachten he
dan zien we wel weer verder :!:
liefs
Vickypreg schreef:Hey dames, toch weer spannende tijden hier...niet veel geklust rond mijn ei. Maar 1 keer eigenlijk, maar hopelijk op het juiste moment en jawel dag 26 van mijn cyclus is vandaag en ben toch wel nerveus. Vorige twee maanden werd ik toen ongi (laatste keer 1 veegje bloed en toen op dag 28 zette het door)....
Spannend dus...heb al de hele week last van mijn borsten, pijnlijke steken heb ik normaal nooit dus dat gaat je dan weer aan het denken zetten he. Ik weet het ik heb de afgelopen maanden van alles gevoelt en toen was het ook niks dus je wil jezelf niet te veel laten hopen maar toch doe je het weer he.
Was ook wat misselijk en nog steeds veel honger, maar wat ik zeg het vrouwenlichaam is raar dus ik durf bijna niet te hopen.
Andere dames met hun NOD hoe is het daarmee??
San alles goed?
catarina schreef:smurfin en baby balen
baby voor jou nu wel wat duidelijkheid hoop dat volgende ronde voor jou raak is
smurfin ook voor jou hoop op meer succes in de volgende ronde
gr cat
baby schreef:Balen zeg Smufin.
Ja net wat je zegt op naar de volgende ronde.
Mili schreef:Hoii,
hier nog niks, wel wat vage klachten, maar neem het maar niet te serieus..
liefs,
Mili
catarina schreef:baby schreef:Balen zeg Smufin.
Ja net wat je zegt op naar de volgende ronde.
sorry baby
ik bedoelde diana
maar duim voor jou natuurlijk ook maar dan voor deze ronde
word wel weer tijd dat er iemand met leuk nieuws komt
gr gat