mama277 schreef:daar ben ik weer na een tijd! door nare omstandigheden was ik niet in staat om hier aan te komen waaien.
Niets 'tè' naars hoop ik! *knuddel*
mama277 schreef:daar ben ik weer na een tijd! door nare omstandigheden was ik niet in staat om hier aan te komen waaien.
mama277 schreef:hallo allemaal,
daar ben ik weer na een tijd! door nare omstandigheden was ik niet in staat om hier aan te komen waaien.
mama277 schreef:
volgens de NOD lijst zou ik gisteren mn nod dag moeten hebben, maar er is niets te zien behalve vorige week na de klus een beetje bruinige afscheiding.
.....
wij gaan hier gewoon rustig aan verder en wachten het maar af.
....
judith25 schreef:
had ik me vanmorgen net voorgenomen om vanaf vandaag elke dag te gaan klussen in deze vruchtbare dagen 😊 , lees ik nu allemaal berichtjes dat er juist niet zoveel geklust is en dat het dan ook nog gelukt is.
judith25 schreef:
ik merk trouwens dat ik nadat ik gestopt ben met de pil veel meer last heb van pukkeltjes. hebben meer meiden hier last van?
Duizendschoon schreef:ff testen of mijn onderschrift het doet
Duizendschoon schreef:Oeps zo'n hele alinea in kleur en vet hoefde ook weer niet 😉
meisje25 schreef:judith25 schreef:
had ik me vanmorgen net voorgenomen om vanaf vandaag elke dag te gaan klussen in deze vruchtbare dagen 😊 , lees ik nu allemaal berichtjes dat er juist niet zoveel geklust is en dat het dan ook nog gelukt is.
Ik heb ook ergens op een website gelezen dat het beter is om één keer in de drie dagen te klussen. Het lichaam van de man heeft dan de tijd om de zaadcellen 'aan te vullen'. De kansen om zwanger te worden zijn niet minder, omdat zaadcellen binnen de baarmoeder 4-6 dagen blijven leven. Een eicel is 48 uur bevruchtbaar. Dus in principe zou één keer per 2-3 dagen klussen ook goed zijn. Ik heb ook wel eens gehoord dat de vrouw rondom de eisprong van nature al meer zin heeft om te vrijen. Misschien onderdrukken we dit signaal wel door er zo intensief mee bezig te zijn :?:judith25 schreef:
ik merk trouwens dat ik nadat ik gestopt ben met de pil veel meer last heb van pukkeltjes. hebben meer meiden hier last van?
Ik heb ook veel meer puistjes sinds ik ben gestopt met de pil. Ik heb een (hele grote :shock: ) puistje vanaf het begin, nu 5 weken geleden, en die is nog steeds niet weg!!! Het zullen de hormonen wel zijn.
Ik ben ook veel emotioneler. Ik kan al huilen bij een zielig televisieprogramma! Ook schijn ik erg kort op de kast te zijn... Dat heb ik zelf nog niet gemerkt, maar mijn man heeft er erg veel last van :oops:
Mama277 welkom terug!
Ik ken dat dikke buiken syndroom wel een beetje. Echt jaloers is het niet, maar wel een :x gevoel! Ik heb het meer met moeders met wandelwagens... Voor het weekend was ik boodschappen aan het doen. Er was een baby heel de supermarkt bij elkaar aan het krijsen. Ik huilde bijna net zo hard mee... Die emoties hé 😢
Succes allemaal met klussen en de :twisted:
Meisje
Duizendschoon schreef:Het verhaal van de puistjes komt mij heel bekend voor. Ik heb ook sinds ik gestopt ben heel veel last van puistjes die ook absoluut niet weggaan. Ik blijf smeren!
Kunnen jullie mij op gang helpen met temperaturen? Ik heb geen flauw idee hoe het moet, in welke periode van mijn cyclus en op welk tijdstip van de dag. Wellicht kunnen jullie me helpen?
Heel veel succes allemaal en natuurlijk hele fijne dagen! Zijn er nog mensen die iets spectaculairs gaan doen vandaag? Hier regent het! Ik zit op een muziekvereniging en liep vanmorgen om 8u al door de straten dat is echt geen pretje en vooral niet als het regent. Gelukkig vanwege het weer iets eerder gestopt
Iuno schreef:Hallo meiden,
M'n laatste berichtje hier, want hou 't allemaal niet meer bij hoor (omdat het zo lang duurde, heb ik me op meerdere fora aangemeld 8-) )...
..........
Zal hier af en toe nog wel meelezen (en heel misschien nog wel eens reageren 😉 ), maar wil zo langzaam weer een beetje gaan 'forum-afkicken'. 😂 Zal m'n zoontje ook wel blij mee zijn... 8-)
Dusse.... Adieu, het gaat jullie goed!
Smurfin schreef:Hier weer terug van een paar dagen vakantie, heerlijk er even uit geweest met mijn lief, en flink geklust 😉 . Dus, wie weet. We gaan gewoon door met klussen, beviel erg goed haha!
En, nog een nieuwtje wat we verder nog even stil houden omdat we nog geen datum hebben, dus kan ik óók al tegen niemand zeggen.... hij heeft me ten huwelijk gevraagd :mrgreen: .
Smurfin schreef:Ik ga morgen bellen met de burgelijke stand of hoe dat mag werken, of 8 augustus nog vrij is!
Kans is natuurlijk niet zo heel groot, 08-08-08 en het is ook nog op een vrijdag, maar goed je kan niet weten! We hebben niet veel voorkeuren over waar we willen trouwen, ook niet over de locatie etc, dus hopelijk lukt het gewoon zo. Het belangrijkste is voor ons een mooie en gezellige dag met onze familie en naaste vrienden. En het is ideaal dat het al vrij snel is, dan zit de eventuele babysmurf nog niet in de weg ;).
Reuze spannend allemaal!!
Denk dat we het wel vandaag aan de ouders gaan vertellen, ik knap er bijna van uit elkaar haha!
(en wie weet, door me even hierop te concentreren, word ik zomaar spontaan zwanger omdat ik daar dan wat minder mee bezig ben??? :mrgreen: )
Iuno schreef:mama277 schreef:daar ben ik weer na een tijd! door nare omstandigheden was ik niet in staat om hier aan te komen waaien.
Niets 'tè' naars hoop ik! *knuddel*
Duizendschoon schreef:Hoihoi meisjes,
Hier wat een minder vrolijk meisje. Ik zou vandaag mijn LH stijging hebben maar helaas is er niets gebeurd. Ik heb het idee dat die zwanger worden supplementen van Etos bij mij alles in de war hebben gegooid. Toen ik net begon met het slikken van die supplementen kreeg ik de dag erna wat bloedverlies. En vervolgens wil je beginnen met klussen en dan lukt het echt voor geen meter. Geen ritme geen gevoel en alles is te strak net of je nog ongesteld bent en normaal heb ik geen moeite met de ovu test dus vanmorgen zeer positief aan het testen geslagen is er echt totaal niets te zien geen enkel streepje of vaag iets wat daarop lijkt. Ben inmiddels al 3 dagen gestopt met die supplementen en zit nu weer aan de gewone foliumzuur dus ben erg benieuwd maar ik baal er echt vreselijk van. Heb gisteren ff zitten janken was zo positief voor deze maand en ik had er zoveel zin in en dan krijg je dit dus helaas denk dat ik over een aantal weken toch bij de huisarts zit.
Alexia schreef:dag dames,
daar ben ik weer na een tijdje afwezigheid. Het was verstandiger om het beginnen uit te stellen, maar niet leuk natuurlijk. Dus april is voorbij gegaan en ik bleef toch de pil slikken.. maar nu komt eindelijk het einde van de pil in zicht en ik ga ook volgende week alvast beginnen met het slikken van foliumzuur. En dan eind juni stoppen met de pil 😊 :) 😊
voor iedereen die bijna de NOD heeft: ik duim voor jullie :)
Duizendschoon schreef: Ik heb het idee dat die zwanger worden supplementen van Etos bij mij alles in de war hebben gegooid. Toen ik net begon met het slikken van die supplementen kreeg ik de dag erna wat bloedverlies. (...) Heb gisteren ff zitten janken was zo positief voor deze maand en ik had er zoveel zin in en dan krijg je dit dus helaas denk dat ik over een aantal weken toch bij de huisarts zit.
Lowiena schreef: 😮 Meid kop op, een dikke knuffel voor jouw.
Heb je tot nu toe altijd een cyclus van 28 dagen gehad, kun je deze keer misschien niet even te vroeg zijn geweest. Hoop echt dat die pillen niet zo'n sterke invloed kunnen hebben, was eigenlijk benieuwd aan het wachten of ze gaan werken, maar ik ga ze nu toch echt niet meer halen.