bloemetje81 schreef:
En Lowiena, succes in je 1e ronde, zit je ook in de afwachttijd? bevalt het werken alweer een beetje, vervelend dat je zo in een dip hebt gezeten
Maar je hebt je lekker wetente verdiepen in heel veel onderwerpen en op deze manier kun je ons ook lekker op de hoogte houden Super !
Ja eerste ronde. Heb je al in de instellingen gezet dat je de onderschriften wilt zien. Dan kun je mijn banner zien. Ik verwacht mijn ei net na pasen als ik regelmatig genoeg ben. Ik kan pas 9 april ofzo testen maar dan is mijn man weg, en ik wil wel graag samen testen. Tenzij het dan niet meer hoeft.
En werken ja heb er echt zin in, moet alleen oppassen dat ik niet te snel te veel doe.
mama277 veel succes dat je alsnog positief mag testen en anders toch maar snel die.....
je kunt het beste je slijm testen door het tussen 2 vingers te pakken en te kijken of je er draden mee kunt trekken, (wel wasbak in de buurt hebben hi: hi: hi: )
Je lichaam reinigt zich zelf namelijk en heb je dus vakker wat vloeing in een periode. Bij mij is denk ik vlak voor de eisprong de vloeing draderig transparant zoals eiwit, en na de eisprong denk ik krijg ik witte vloed, wat als dikke melk/creme er uit ziet.
Dreamstar succes vandaag
Smurfin Balen, dikke knuffel, nieuwe ronde nieuwe kansen.