Hai mama277,
Das balen.......... 😞
Maar misschien als je morgen met ochtendurine test :?:
Succes! Ik duim voor je!
Groetjes Janneke
Janneke14Oud lidBerichten: 2.217Lid sinds: 23 juli 2007
Ellen84 schreef:Heej,
...... Vind het ook stom om voor de zekerheid toch een test te gaan doen hoe groot is de kans dat je zwanger bent na dat je spiraal er uit is gehaald en je 2 dagen later ongesteld bent geworden.
Fijne pasen dagen!
vannie schreef:gefeliciteerd laura!
en de andere meiden die niet positief hebben getest,balen hoor!
maar op naar de volgende ronde geniet maar van een glaasje alcohol of andere dingen die je niet mag eten.
voor de rest succes met klussen.
ikzelf heb eindelijk een echte eisprong gevoeld vruchtbaar slijm gezien en een positieve ovutest afgelopen donderdag!
joehoe nou maar hopen dat de rest ook goed gaat.
ik schrijf niet (heb het de laatste tijd erg druk)zoveel maar ik lees wel mee hoor.
liefs vannie
jannie schreef:Hallo!!
Ik ben nieuw op het forum, maar heb net al met jullie meegelezen. Fijne pasen in elk geval nog verder!! 😊
.......En dat hoop ik ook voor jullie!
judith25 schreef:hoi lowiena,
ik weet niet precies wanneer mn ei komt. kan ik dan niet gewoon beginnen? moet dat per se op een bepaalde dag? heb zeven testen in huis.
groetjes judith
Besje schreef:@mama227: ik weet mijn laatste menstruatiedatum wel, dat was 24 februari en mijn cyclus is gem. 25 dagen. dat is alles wat je moet invullen voor de banner. O ja en je vruchtbare dagen, maar dat weet ik echt niet dus hou dat op 14 of zo.
Co-arts zal wsch. niet veel uitmaken. Wel goed om je voorgeschiedenis te noemen. En misschien kun je vragen naar een bloedtest, want ik dacht dat je HCG daarmee eerder kunt opsporen dan met een urinetest, dus dan test je a.h.w. eerder HCG. succes!
Hoi Besje, als je laatste ongi op 25 feb was en je cyclus lengte was 28 dagen dan zou je op 1 december zijn uitgerekend. Nou je ongi is al een dag eerder en je gemiddelde cyclus ook nog eens korter dus ik je bent eind novemeber (28 nov) uitgerekend. Maar ja het kan 2 weken eerder of later komen.
Je kunt je nu toch gezellie aansluiten bij november en kunt altijd nog naar december overstappen als er meer meiden volgen, of bij beide blijven.
En ook hier blijven rondneuzen natuurlijk. 😉
Groetjes
roxanne schreef:trouwens, lowiena sterkte met wachten! hoop dat het gelukt is
en jannie ook succes
hoe gaat t met smurfin?
Besje schreef:Op de site http://www.babyinfo.com staan veel handige dingen en ook iets waar je van week tot week kunt kijken wat je zoal moet regelen. als je alles leest, komt er veel bij kijken. Maar alles in stapjes.
Smurfin schreef:Jeetje dat je nu nog tot woensdag moet wachten :shock: .
Nou ik duim voor je hoor!!!!
Hier gaat alles z'n gangetje, heb gisteren heerlijk relaxed in Elysium. Ben er echt van opgeknapt. Vandaag maar weer eventjes werken! En vanavond gezellig uit eten.
De 😈 😈 zijn alweer weg gelukkig dus op naar de volgende ronde....
Fijne dag allemaal!
Ellen84 schreef:Heej,
het is al weer ff geleden dat ik er was maar mama277 wat vervelend dat je nu dan weer moet gaan zitten wachten.
Ik word op het moment gek van me zelf ben ik net ongesteld af, kreeg ik gister weer krampen in mijn onderbuik 😞 en een beetje ligt rose afscheiding heel raar. Vandaag nog steeds wat gerommel hoop echt dat ik niet alweer ongesteld word ben het net meer als een week ongesteld geweest. Nu een dag of 4 niet en dan krijg je dit. Zijn er meer mensen die hier last van hebben gehad?
Fijn weekeind allemaal
mama277 schreef:
@ besje: hier gaat alles rustig, heb in mn vorige stukje geschreven over mn "bloeding" van oud bloed. ik dacht (en had aan de ene kant gehoopt) dat de :twisted: :twisted: zouden komen, maar daar is niets, maar dan ook helemaal niets van te zien.
een normale menstruatie start ik meestal met dat donkerbruine spul en direct daarop komen de echte :twisted: :twisted: .
ik snap er geen bal meer van, dus wacht ik woensdag maar af.(ik neem stiekem toch een lekker glaasje wijn vanaaf 😛 )
gaat het verder goed met jou? de zwangerschapskwaaltjes zal je snel genoeg gaan herkennen hoor. wees blij dat die jou nog even bespaard blijven en als je geluk hebt krijg je er nauwelijks tot geen last van.
leuk trouwens om te zien dat de testen steeds duidelijker worden bij jou zeg! is voor jezelf ook leuk toch?
maarre, je blijft ons hier toch wel blijven bezoeken? je bent/ was tenslotte 1 van 'ons'.
xx mama277
Smurfin schreef:Ik denk dat we het hier even op een laag pitje zetten, door de studie van grote smurf is de zin in klussen even ver te zoeken van zijn kant 😞 .
Hopelijk als de druk er af is dat het dan vanzelf weer beter gaat. Studie duurt nog een paar maanden dus ik moet gewoon eventjes volhouden....
*baalt*
Moz schreef:Hoi Vannie,
Toen ik zwanger was van Zoë heb ik ook wat bloed verloren ruim voor m'n nod. Ik baalde toen echt omdat ik dacht dat ik ongi ging worden. Het zou dus een evt inestelingsbloeding kunnen zijn. Ik duim voor je meid! 😃
Ik heb ook even een vraagje.
Wij zijn na m'n nod om de dag of 2 dagen gaan klussen. Volgens de cyclus van 28 dagen zou vandaag m'n eisprong kunnen zijn. Ik voel wel wat steekjes linksonder, dus het zou kunnen. Ik had een paar dagen geleden die doorzichtige afscheiding dat wat draderiger is dan normaal. Ikzelf dacht dat je dat hield tot je eisprong maar het duurde maar 1 dag. Ook weet ik bijna zeker dat ik m'n eisprong niet heb gehad omdat m'n temp nog laag is. Het is toch zo dat die omhoog gaat 12 of 24 uur naar de eisprong? Stel dat m'n temp morgen stijgt en we hebben vanavond geklust, heeft dat dan zin gehad of is dat te laat? En als we niet vanavond klussen heeft het zaad van vrijdag avond nog zijn werking?
Moet je ook perse met je knieën omhoog blijven liggen? Van de week moest ik lachen na het vrijen en toen liep alles er meteen uit (sorry voor de gore details :oops: ).
Poeh, dat is een lang vraagje... 😮
Groetjes! 😃
Hier is de ongi weer voorbij we hebben al weer geklust en daarna ook maar even met de benen omhoog gelegen maar ik had hetzelfde als moz, het was een lachwekkende situatie met dezelfde gevolgen
Besje schreef:
....
mama277: ik blijf hier nog wel even hoor, maar dit topic is toch meer voor mensen die nog niet zwanger zijn? Het is misschien wat frustrerend als hier veel mensen tussenlopen die al zwanger zijn. zo vond ik het zelf zo leuk dat hier mensen waren die nog niet zwanger zijn en nu ik zwanger ben, vind ik dat ik best mag verhuizen naar het andere topic. Snap je wat ik bedoel? Ik wil anderen niet tot last zijn met mijn blije verhalen zeg maar. Maar ik voel me idd wel één van jullie hoor :)
vannie schreef:als ik donderdag niet ongi wordt ga ik zaterdag testen.
alleen nog ff een vraagje misschien weten jullie wat het is:
afgelopen zaterdag beetje ongi. krampjes en af en toe 2 druppeltjes lichtbruine afscheiding...
s'middags een paar glaasjes alcohol gedronken en hierna geklust dat was ff gevoelig hierna ineens bloed 😮 ik schrok er zelf van.
dus ik een tampon erin gedaan maar niet het gevoel dat ik nu echt ongi. was geen krampen of hoofdpijn...later tampon er weer uit en toen geen bloed meer..
zou het kunnen dat we tijdens het klussen misschien iets hebben geraakt waardoor het is gaan bloeden?en dan door de alcohol je bloed wat dunner is en het dus erger lijkt?
vandaag was mijn temp ook nog hoog en geen bloed meer gezien..
weten jullie wat dat geweest zou kunnen zijn?
alvast bedankt
groetjes vannie
Moz schreef:Hoi Vannie,
...Ik heb ook even een vraagje.
Wij zijn na m'n nod om de dag of 2 dagen gaan klussen. Volgens de cyclus van 28 dagen zou vandaag m'n eisprong kunnen zijn. Ik voel wel wat steekjes linksonder, dus het zou kunnen. Ik had een paar dagen geleden die doorzichtige afscheiding dat wat draderiger is dan normaal. Ikzelf dacht dat je dat hield tot je eisprong maar het duurde maar 1 dag. Ook weet ik bijna zeker dat ik m'n eisprong niet heb gehad omdat m'n temp nog laag is. Het is toch zo dat die omhoog gaat 12 of 24 uur naar de eisprong? Stel dat m'n temp morgen stijgt en we hebben vanavond geklust, heeft dat dan zin gehad of is dat te laat? En als we niet vanavond klussen heeft het zaad van vrijdag avond nog zijn werking?
Moet je ook perse met je knieën omhoog blijven liggen? Van de week moest ik lachen na het vrijen en toen liep alles er meteen uit (sorry voor de gore details :oops: ).
Poeh, dat is een lang vraagje... 😮
Groetjes! 😃
Athena schreef:Hier is de ongi weer voorbij we hebben al weer geklust en daarna ook maar even met de benen omhoog gelegen maar ik had hetzelfde als moz, het was een lachwekkende situatie met dezelfde gevolgen
hihi, ik heb soms ook zoiets voor hoor , maar eerder van bvb een niesbui ofzo :oops: :roll: , daarom blijven we altijd nog even 'gekoppeld' liggen zoals dat heet bij de hondjes 😃 :mrgreen: :mrgreen: .. volgens wat ik gelezen heb is het beter dat de man eerst komt dus, en pas ff daarna de vrouw, dan zuigt de baarmoeder de zaadjes beter op en heb je een pak minder verlies achteraf (ik zelfs paar keer niets verloren 😉 )
Athena schreef::D als ik na een tijdje nog moet klaarkomen dan moet ik het zelf doen, mannetje ligt na de inspanning lekker te maffen 😃 :D
Athena schreef::D als ik na een tijdje nog moet klaarkomen dan moet ik het zelf doen, mannetje ligt na de inspanning lekker te maffen 😃 :D
Athena schreef:hihi, ik heb soms ook zoiets voor hoor , maar eerder van bvb een niesbui ofzo :oops: :roll: , daarom blijven we altijd nog even 'gekoppeld' liggen zoals dat heet bij de hondjes 😃 :mrgreen: :mrgreen: .. volgens wat ik gelezen heb is het beter dat de man eerst komt dus, en pas ff daarna de vrouw, dan zuigt de baarmoeder de zaadjes beter op en heb je een pak minder verlies achteraf (ik zelfs paar keer niets verloren 😉 )
Lowiena schreef:Inderdaad eerst de man en daarna de vrouw, maar je mag best er voor en daarna ook erna komen, er wordt zelfs aanbevolen om na een tijdje (mits je nog in bed ligt natuurlijk) gerust nog een keer klaar te komen. Hoe vakker hoe meer je naarbinnen zuigt als het ware