Athena schreef:alles ff op pauze zetten en zien dat men mannetje weer snel beter wordt.
Sterkte meid! Hoop dat je mannetje gauw weer top fit is! 😉
@ smurfin
Hier wordt ook alvast geduimd voor een positieve uitslag!
Athena schreef:alles ff op pauze zetten en zien dat men mannetje weer snel beter wordt.
Dreamstar schreef:gevoelige borsten als je eraan komt en gisteren had ik vocht eruit. Ik heb bij beide kinderen borstvoeding gegeven maar dat is al anderhalfjaar geleden van de tweede.
Lowiena schreef:[/color]Heel veel succes allemaal en geniet van het weer hè 8-) nog een paar dagen en dan wordt weer minder.
roxanne schreef:ik heb net de 3 zwangerschaps strips van matcare besteld
iemand ervaring?
er staat al vanaf 4 dagen voor nod, echt waar?
groetjes roxi
roxanne schreef:ik heb net de 3 zwangerschaps strips van matcare besteld
iemand ervaring?
er staat al vanaf 4 dagen voor nod, echt waar?
groetjes roxi
roxanne schreef:ja iuno grappig! ook 22 september?
sorry dat je je zo snert voelt
ik voel me zo onzeker
we hebben echt geklust enzo, moet toch een keer raak zijn he! jaxon was in 1x gebeurt.. gek
naja, ff afwachten
knuffels
judith25 schreef:iuno, ik snap precies hoe je je voelt. het begin van de 😈 vind ik ook altijd verschrikkelijk. hopelijk voel je je snel beter.
hier gaat een nieuwe klusperiode aanbreken, en we gaan weer goed ons best doen 😂 . we blijven gewoon vrolijk doorgaan!!!
succes allemaal!! liefs judith
roxanne schreef:ik denk dat ik net positief getest heb!
heel licht streepje maar het is er echt!
de matcare strip test heb ik gedaan
o my word!!!!!!!!!!!!! zo spannend!
Iuno schreef:Als de :twisted: :twisted: :twisted: nu dus idd wegblijven (wat ik nu wel vermoed), ga ik denk ik toch ook al dinsdag ofzo een zs-testje wagen... :)
meisje25 schreef:Grrrr. ik heb heel de dag al zo'n dag! Ik gooi er allerlei rare zinnen of verkeerde woorden in!!! Nou ja, jullie begrijpen wat ik bedoel!
Smurfin schreef:Iuno, jij ook van harte gefeliciteerd!!!!
roxanne schreef:dank voor lieve felicitaties! 😊
vanmorgen test gedaan, iets sterkere streep dan gister
voel me ook beetje misselijk maar is vast de spanning, beetje vroeg he
moet ik meteen al naar de dokter denken jullie , en wat gebeurt er dan?
ik weet hoe het in wales werkt.. spannend nieuw hier!
iemand tips?
meisje25 schreef:...
Ik begin ondertussen ook wel wat behoefte te krijgen aan wat zekerheid. Zit nu op een cyclus van 36 dagen en heb al een week donkerbruine afscheiding(sorry :shock:, maar moet het echt even kwijt ), maar verder gebeurt er niets.
.....Groetjes
Meisje25
Duizendschoon schreef:Meiden nogmaals van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.
Vandaag zou mij D-day zijn maar helaas brak het gisteravond al door. Ik baal echt gigantisch!!!!! Had er zo'n ontzettend goed gevoel over maar helaas. We wachten het nog 1 maand af en gaan anders ook eens even naar de huisarts. Inmiddels zijn we nu ruim 7 maanden bezig met ovulatietesten en de rest dat ik nu een heel klein beetje moedeloos begin te worden. Ook ik kan al omdraaien als ik een zwangere vrouw zie. Ik hoop dat het ook bij ons goedkomt.
Voor alle meiden die in spanning zitten te wachten, bezig zijn met klussen of met de ovu testen aan de slag gaan ik zal heel heel hard voor jullie duimen.
Liefs Wilanca
Duizendschoon schreef:Meiden nogmaals van harte gefeliciteerd. Geniet ervan.
Vandaag zou mij D-day zijn maar helaas brak het gisteravond al door. Ik baal echt gigantisch!!!!! Had er zo'n ontzettend goed gevoel over maar helaas. We wachten het nog 1 maand af en gaan anders ook eens even naar de huisarts. Inmiddels zijn we nu ruim 7 maanden bezig met ovulatietesten en de rest dat ik nu een heel klein beetje moedeloos begin te worden. Ook ik kan al omdraaien als ik een zwangere vrouw zie. Ik hoop dat het ook bij ons goedkomt.
Voor alle meiden die in spanning zitten te wachten, bezig zijn met klussen of met de ovu testen aan de slag gaan ik zal heel heel hard voor jullie duimen.
roxanne schreef:wilanca dreamstar en janneke, het spijt me heel erg!
ik kon ook geen 'bump' meer zien
we waren dan nog maar 3 maand bezig maar ik wilde het al veel langer
ik denk idd ook dat het beter is voor je lijf om er relaxed mee om te gaan
en niet te veel er mee bezig te zijn verplicht klussen enzo en tempen
dat heb ik deze maand toegepast en luno geloof ik ook
ik weet dat het moeilijk is vooral als je eeen tijd bezig bent