Hier kunnen jullie verder kletsen over alles wat met zwanger worden te maken heb.......
Welkom op DEEL 2
sportyOud lidBerichten: 1.115Lid sinds: 1 januari 2005
Kiekeboe schreef:Van harte gefeliciteerd Saskia, fantastisch!! Toch een mooi huwelijkscadeau, mooier kan niet, geniet er lekker van!!!
Doremi ik hoop ook heel erg op een magische 6e ronde. Bij Saskia heeft het 'gewerkt' en dat alle andere rondes voor de dames maar net zo magisch mogen zijn! Zo moeten we het volhouden 3 zwangeren in 1 week!! 😃 😃 😃
En Baby hebben jullie een leuke dienst gehad, hebben jullie nog wat leuks gedaan? Ben je nog misselijk? Ik voel helaas nog niets 😢 Ik duim verder voor je!
Kiekeboe schreef:Wat spannend voor je Baby, denk je dat je het wachten vol kan houden tot woensdag? Dagen duren ineens lang hè? Ik duim voor je! Hier nog geen rare symptomen, denk dat mijn ongi gewoon rond dinsdag komt.
Saskia15 schreef:Baby, ik zou het echt heel knap van je vinden om het testen zo lang uit te stellen. Ik heb op vrijdag getest en dat was eigenlijk ook mijn NOD dag maar ik had mezelf voorgenomen om zaterdag pas te testen. Dat is dus niet gelukt. Vrijdag ochtend was ik vroeg wakker en heb ik direct getest.
Veel succes in ieder geval en een dikke knuffel
Saskia
Kiekeboe schreef:Hee dames morgen een spannende dag voor 3 van jullie. Ik ga voor jullie duimen. Nou Baby jij houd het zeker spannend met de misselijkheid! Heel veel succes.
Ik voel helaas nog niets (was het maar zo), afwachten dus!
sporty schreef:Hier kunnen jullie verder kletsen over alles wat met zwanger worden te maken heb.......
Welkom op DEEL 2
baby schreef:Hallo dames.Dank jullie wel voor t duimen.
Maar t is niet meer nodig.
Want de rode duivel is gekomen.
Ik baal wel verschrikkelijk.
Maar nogmaals bedankt voor t duimen.
doremi schreef:Baby balen!!!!
Diana, als ik jou was zou ik toch even testen hoor, ik vind wel dat je veel symptomen hebt, heel veel van de zwangere meiden hier hebben een beetje bloedverlies gehad en moe zijn is ook een symptoom en lang niet alle vrouwen zijn meteen misselijk, dat is vaak pas later.....
Nou ja, iig heel veel succes!
Ultra welkom!
Ja lowiena, ik had het gezien...
Ik mis een aantal meiden de laatste tijd.... San, Frummel, Mili en nog een paar, waar zijn jullie? Carnaval aan het vieren?
Kiekeboe schreef:Hoi Baby, zou het dan misschien toch het ontpillen zijn?
Ik had de eerste maanden ook rare verschijnselen. Je bent in ieder geval
wel lekker regelmatig dat is een plus, al kan ik me voorstellen dat je nu
alleen maar baalt! Hoop dat je je gauw weer beter voelt, veel sterkte in ieder geval. Liefs!
Kiekeboe schreef:Hoi baby fijn dat je positief bekijkt 😊
Fijne bankhangavond gewenst!