doremi schreef:Merel, hoe ist bij jou? Zie je alleen maar steeds op anderen reageren ;)
Thanks doremi en san, lief dat jullie er naar vragen. En idd San ik schrijf ook mee op het andere forum. Het is hier soms zo druk!! Wel gezellig hoor daar niet van! Die meidenvan het andere forum waren er allemaal al dat ik net op het forum kwam, dus daar heb je toch ook een soort van band mee, maar met jullie ook dus ik eet gewoon van beide walletjes mee! 😉 Het ellendige wachten is hier aangebroken en het duurt zoooooooooo lang! Nog geen tekenen van ongi, maar verder ook niks. Ik hoop het zo, heb echt geen zin om nog geen ronde verder te gaan. Ik schreef al eerder, het zou zo lekker zijn als ze iets uitvinden dat je gelijk na de klusactie weet of het buiten het leuke ook nog zin heeft gehad! 😂
San die van mij is er ook bijna twee jaar zoet mee geweest en vier operaties verder. Het is wel waar wat je zegt hij was wel lekker mak zo na de narcose.. 😉 Dat hij net was gevallen belandde we in een ziekenhuis in het franstalige gedeelte van belgie. Nu spreek ik wel een klein beetje frans, maar geen ziekenhuis frans. Hij was in shock en herhaalde continu hetzelfde en ik was bang dat er wat met zijn hoofd was. Dit uitleggen in het frans is geen feest kan ik je melden... 😂 Gelukkig was dit niet het geval. Op een gegeven moment kreeg hij zelf door dat hij aan het herhalen wsen dat hij in de war was, maar zi niks tegen mij. Op een gegeven moment keek hij mij aan en zei; Wie ben jij? Heet je niet Linda of zo iets.. Ik schrok mij rot! Wat een hufter he!!!!!! Vanaf dat moment ging het een stuk beter met hem....
Wat een lang verhaal zeg! Ik denk dat jullie geen tweede keer aan mij vragen hoe het gaat... 😂 😂
Liefs