Frummel schreef:Merel, dank je wel voor je lieve berichtje! Het is inderdaad niet leuk. Ben nu over het ergste heen! Volgende keer zorgen dat ik niet in de week voor mijn ongi zo'n gesprek heb, want in die week ben ik over het algemeen emotioneel redelijk labiel!!! Baal nog wel dat er zo overheen gestapt wordt, maar besef vandaag dat er gelukkig meer in het leven is dan werk 😃
Angelvleugels..hoe meet jij je temperatuur? Ik heb zo'n oorthermometer, maar die geeft, behalve als ik al lang en breed ongesteld ben, eigenlijk altijd wel 37+ aan.
Bloemke: voel je je al wat beter?
Ongi heeft bij mij niet doorgezet. Was zo'n miniveegje dat ik nu zelfs begin te twijfelen of ik het wel goed gezien heb :S. Durf echt niet te hopen, maar doe het stiekem toch.
msbabygirl: welkom en succes met testen!
Ja het gaat al wat beter met me nog wat last van mijn keel denk dat mijn amandelen ontstoken zijn.
Je vroeg ook aan angelvleugel over het tempen ik denk dat het 37+ komt omdat het een oor termometer is als je een gewone neemt is dat weg, denk ik en zie je betere metingen. Ik had dit ook de eerste cyclus dat ik deed tempen. Had toen ook een oor termometer.
Voor alle nieuwe dames welkom en heel veel succes.
Merel van harte gefeliciteerd en ik hoop dat er weer een aantal mogen volgen.
Angelvleugels Ik heb wel interessse. ik stuur je even een pb.
Voor alle andere duim ik dat er snel een positief lijntje komt op wat voor test dan ook.