Bloemetje succes met wachten hoop dat je morgenochtend een positieve test hebt.
Wat dat opzoeken betreft ik heb dat nodig om juist nuchter tegen dingen aan te blijven kijken. En zoals je aan mijn banner kan zien zit ik pas in de 1e ronde, door de overspannenheid niet eerder begonnen.Athena schreef:dan heb jij geluk met een man met hoog libido, bij ons is het net omgekeerd 😞 😈 , alst 1 keer per week is, dan ist al iets 😈 😢 , iemand daar enige tips voor? :oops: :oops:
wij zitten ook wel eens in een dipje. Meestal is er dan teveel aan ons hoofd, thuis in huis veel te doen of op het werk, ofwel te moe. Lekker relaxen helpt dan, als je te gespannen bent (of hij dus) en met dingen in zijn hoofd blijft malen ja dan wil het niet. Bepaalde voedingsmiddelen/kruiden zijn lustopwekkend, kookboekje met afrodi....(?). hier een aantal mogelijkheden, maar ja je moet het wel beide leuk vinden.
Lekker eten (met speciale ingrediënten)
Dagje naar de Sauna relaxen,
massage (zelf bij elkaar doen of samen ergens naartoe)
(bos)wandeling (voor het slapen gaan), krijg je positieve energie van.
Uitdagende kleding/lingerie
Op een andere tijdstip en/of op een andere plek
Filmpje (voor 18+) maar wel met een verhaal anders vind je er zelf niks aan
Alchol om te ontspannen maar dat is eigenlijk niet zo goed idee al je zwanger wil worden.
Wierook bijv. sandelhout, lotus, musk, opium, myrrh (je kunt ook speciale kopen via eroctische winkels/online/catalogus probeer eens pabo.nl die hebben erotik-dufte)
Het innitaitief bij de man laten/leggen, laat hem jouw veroveren, jij verleidelijk zijn maar de boot afhouden zodat hij jouw moet over gaan halen. (Dit kun je weer combineren met een rollenspel).
Succes