Smurfin schreef:Ik heb een ei! En ben zo blij 😃 .
Had van de week de testen van Mat Care besteld en gisteren voor het eerst getest. Toen kwam er geen streepje... Maar vandaag dus wel! Bij de tweede test al, bofkont hè!
Dus vanavond wordt er gesmurft hier 😂 .
Ik ga ook proberen het hier meer bij te houden, maar er zijn zoveel leden, ik kan het moeilijk volgen, ben zo druk met allerlei dingen :oops: .
hoi smurfin heel veel succes met klussen! nou wat jij nu zegt smurfin heb ik ook een beetje last van ,wil me heel graag meer mengen in gesprekken maar heb het ook weer zo druk met werken en andere dingen.
ik vind dit een leuke site in het begin toen ik net gestopt was met de pil dacht "ik ga er niet mee bezig zijn "dat werkt alleen maar averechts.
maar ben nu alweer voor de 5e ronde bezig en vind het eigenlijk wel fijn dat er meer meiden zijn die er ook zo mee bezig zijn als ik .
net na mijn nod dag ben ik er niet zo mee bezig maar als mijn nod dag eraan zit te komen dan wordt ik soms gek van mezelf.
ik weet niet of iemand dat hier herkend?
bij ons in de vriendengroep willen we dat iedereen het pas hoort als we al zwanger zijn en onze familie weet het ook niet.
dan is het soms echt wel fijn om hier ff je ei kwijt te kunnen.
en patries ook welkom hier,het kan ook zijn dat je lichaam nog bezig is met ontpillen.
ben zelf vanaf oktober gestopt en heb nog steeds een onregelmatige cyclus.30 dagen,45,33,40 maarja we houden hoop !
op naar ronde 5 😂
groetjes vannie