Kiekeboe schreef:
Hé Doremi wat fijn te horen dat het wat beter gaat met je mannetje.
Dan gaat het ook beter met jou. Hoop dat het verdere herstel snel mag komen. Wat deze ronde betreft: Iedere kluspoging is er één moet je ook maar denken dus ga toch gewoon extra hard voor je duimen deze maand.
Dank je!!!
Kiekeboe schreef:Ikzelf word een beetje emotioneel als ik dit opschrijf. Vandaag is het 3 jaar geleden dat mijn oma heel plotseling stierf. Ze was als een moeder voor me en meer.
Blijf zo'n dag toch moeilijk vinden. Mis haar nog elke dag. Vandaar dat ik zeg; Bloemke geniet van je oma zolang ze er mag zijn, heerlijk dat ze haar 90e verjaardag met je kan vieren. Sorry hoor moest het even kwijt.
Kiekeboe, heel veel sterkte vandaag.
Ik herken wat je schrijft, mijn oma is vorig jaar, op haar 99ste (!) overleden. Zij heeft altijd bij ons in huis gewoond (wel met aparte keuken, douche, woonkamer enzo) en was dus ook een soort tweede mama. Ik zag haar elke dag toen ik nog thuis woonde en als ik op vakantie was geweest ging ik altijd eerst naar oma. Ik heb er wel vrede mee dat ze er niet meer is, het ging de laatste jaren niet meer zo goed met haar (hoewel ze geestelijk nog heel goed was). Maar ik mis haar ook.
Dus Bloemke, ik sluit me bij Kiekeboe aan, geniet ervan!!!!