Goedemorgen dames!
Hier de link van de vrachtwagen:
http://www.intertoys.nl/speelgoed/grappige-truck-566946.html had het bij intertoys gekocht!!
@ snippie: hoe is het met G? Hoe is de nacht gegaan? Lars is ook snip verkouden. Continu snottenbellen, temp is 38 dus valt mee, hoesten, bah bah. Slapen gaat gelukkig wel goed. Hopelijk heb jij een beetje kunnen bijslapen vanacht! Heb je nog een beetje nagedacht of je wel/ niet naar de dokter gaat?? Ik snap heel goed dat het nu al druk is bij jullie door je vent, maar je moet je eigen gezondheid hierdoor niet op de laatste plaats zetten. Houd jezelf goed in de gaten! KNUF!
@ monalisa: en en en???? al getest??? weet je al iets????? Spannuhnd!
@ friend: al een beetje opgeknapt of nog steeds zo beroerd? Misschien inderdaad verstandig om eens je hormoonhuishouding te laten checken. Want die klachten nu zijn ook bepaald niet prettig.
@ jersey: jeej je hebt vakantie!!!!!!! Nu extra lang van je kleine meid genieten, heerlijk hoor! En die meid van je gaat dus als een speer met tijgeren hihi. Knap dat ze al handje klap doet. Volgens mij was ik vrijdag bij je in de buurt. Was bij een vriendin, zij woont in die nieuwbouwwijk Leidsche Rijn, ik pak dan vanaf de a12 afslag de Meern. Of woon je helemaal niet in die omgeving?
@ goosje: dat jengelige ken ik niet. Lars heeft soms wel 1 a 2 dagen dat hij niet in zn hum is, maar niet op bepaald vast tijstip zo einde middag. Maar hoor wel vaak dat andere kindjes dat hebben, en vaak is dat in de winter erger, omdat het dan schemer en donker wordt rond 16-17 uur, kindjes reageren daar vaak ook op!
@ hier: druk weekend, vrijdag heel de dag op pad geweest en 's avonds naar de bios, gisteren de badkamer van top tot teen gepoetst, de banden van onze motoren zijn verwisseld, boodschappen gedaan, hardgelopen en gisteravond met de familie van mn man in Leusden bij Pannenkoekenrestaurant gegeten. Was erg gezellig, maar daarna kapot. Lars deed het geweldig. Hij heeft vrolijk zitten spelen daar en vond alles leuk en interessant. Straks naar vlaardingen, en einde middag komt mijn familie bij ons eten!
De kleine man is flink verkouden en heeft mij ook aangestoken! Met dank aan alle kwijl kusjes die ik momenteel krijg. De boef is momenteel erg knuffelig, alleen bij mij en niet bij mn man. Continu overal kusjes geven of een knuffel!! En nu ben ik verkouden hihi!. Mannetje werd vanochtend om 6 uur even overstuur wakker, keihard brullen! Manlief had hem getroost en terug gelegd en viel gelijk weer in slaap, maar helaas om 7 uur ging de wekker en moest ik de boef alsnog wakker maken om een beetje goed uit te komen met het ritme om straks weg te kunnen!
Fijne zondag iedereen!