Heee Ladies,
Zooooo heb even terug gelezen haha...
@ Tinesje: Ik durf idd ook nog geen winterjasje te kopen voor stijn..hij zit nu nog goed in 74 maar zal je zien dat hij straks ineens begint te groeien..
heb al zoveel dingen gehad die gewoon ongebruikt in een curverbox liggen opgeslagen...Mocht de tweede een jongen zijn heeft hij genoeg om aan te doen hahah...zoveel ongebruikte spullen, eigenlijk gewoon zonde maar ja.
Vitamine d ga je weer geven als ze onder een x hoeveel kv komen...in het totaal moeten ze als ik me niet vergis 500 ml aan zuivel binnen krijgen..waarvan 300 kv..zitten ze daar onder moeten de vitamine d bij krijgen.
ik had idd gevraagd of het brood beleg...ik geef het zelfde als wat jij doet..zo nu en dan doe ik ook lekker geprakte banaan of aardbei ofzo op brood.
Ik heb trouwens ook je autootje gekocht bij de intertoys hihi..sorry...maar vind hem echt super leuk en stijn en onze kat ook hahaha..
Vervelend om te zien als de kleine zo'n verdriet had toen je weg ging!
P.s morgen start 50% korting bij z8 😉
Jeetje meis lees net je verhaal over het kdv..kan me voorstellen dat je een beetje pist wordt..zeker als je aangeeft wat zijn ritme is en ze zich daar niet aan houden. Slaat toch nergens op! Die kleintjes moeten toch gewoon kunnen bewegen..gaan ze zeggen dat hij druk is, nou sorry hoor...alleen maar goed toch dat ze lekker bezig zijn is alleen maar goed voor de ontwikkeling.
ik kan je helaas niets vertellen over een kdv..ik moet zeggen dat ik heeeeel blij ben dat ik stijn thuis zelf opvoed! hij gaat straks wel naar de peuterspeelzaal, maar voor nu vind ik erg prettig dat ik hem thuis heb.
@ Jersey: Thanks...heb idd een voedingskussen die heb ik vorige keer ook netjes om hem heen gelegd..maar stijn vind het leuker om er aan te trekken ahhaha...
Goed om te horen dat alles gewoon lekker gaat met Benthe!! haha die ravage in bed, heel bekend...stijn heeft ook steeds alle knuffels te pakken..althans er staan er maar drie maar twee ervan heeft hij altijd wel te pakken.
@ Vickypreg: hihi evi is dus goed bezig om te leren kruipen! super leuk! ben benieuwd wanneer ze het door heeft. mooi om te zien he als ze dan boos worden en dan lukt het ineens hi..
wel vervelend dat Evi nog uit haar doen is. hopelijk is de eenkenigheid snel weer over. Moet zeggen dat Stijn er tot op heden nog geen last van heeft..maar ja wat niet is kan nog komen.
Ik zag een vraag van je of pindakaas en gewone kaas mag...pindakaas word als ik me niet vergis tot het 1 ste jaar afgeraden..en als het goed is mogen ze jong belegen kaas. Je hebt toch ook het opperdepop boek van de ah?
daar staat namelijk een recept in met peer en kaas uit de oven...volgens mij is dat jonge kaas. die mogen ze hebben.
@ jersey: Stijn speelt eigenlijk nog met alle speeltjes die ik neer leg..en als hij zat is pakt hij weer een ander speeltje hi.
ik heb idd ook die bob de bouwer in huis, maar zag ineens dat er honing in zat dus ik durf hem niet te geven eigenlijk. heb gewoon normale leverpastei en dat vind hij ook erg lekker.
@ snippie: FIjn dat alles goed is gegaan met Giovanni bij je schoonouders...ben je lekker aan het genieten van je twee vrije dagen?
Hoe gaat het met je man? ik las dat hij bijna flauwviel? jakkie toch maar goed in de gaten houden meis!! hebben jullie al een afspraak bij de uroloog?
Mwah gaat wel weer..had gister super last van mn darmen steeds rennen naar de wc..nu geen last meer van gelukkig, maar voel me nog niet echt fit eigenlijk!
@ Goosje: Thanks voor de website! ga nog eens even kijken of ze wat hebben. ik moet hoog nodig broekjes voor stijn hebben, maar wil gewoon van die makkelijk zittende broekjes voor thuis..zodat hij lekker kan bewegen..
@ Hanse: wat goed dat je de vierdaagse hebt uitgelopen..knap hoor!!!
@ leike: Oh wat fijn dat er niets ernstigs is met zn niertjes!! alleen maar goed om te horen! Goed om te horen dat de kleine het zo lekker doet!
Hopelijk heb ik niemand vergeten!! het is een heel verhaal geworden hahaha...Ja had gister ontzettend last van mijn buik steeds naar de wc..zwaar irritant. tot op heden niet meer naar de wc gehoeven, maar voel me nog niet echt fit. ben gisteravond ook niet gaan werken durfde het echt niet aan als ik steeds naar de wc moet.
vandaag moet ik wel werken ik ga het gewoon proberen lukt het niet ben ik zo weer thuis niet waar!
en jaja onze kleine stijn is aan het tijgeren!!!! 😊 helemaal trots op hem..ik had hem maar gewoon weer eens op de vloer gelegd en hij komt vooruit joehoe! gaat nog niet snel, maar ach dat komt van zelf..ben allang blij dat het lukt haha..meneer helemaal trots de hele tijd lachen haha...super leuk om te zien.
Het manneke ligt nog steeds te slapen momenteel dus ik kon even op het gemak even lezen en reageren.
het is hier vandaag zo maar weer eens bewolkt zo irritant..van mij mag toch echt onderhand de zon gaan schijnen hoor pfff.zo vervelend die regen steeds!
lieverds ik ga eens even de was ophangen...tot straks.
Im76Oud lidBerichten: 545Lid sinds: 19 januari 2010