@ monalisa, vakantie foto's zien er leuk uit! vakantie dichtbij huis kan ook super zijn!
Het is inderdaad echt vervelend voor Milan het eten. Nu komen er weer 2 tandjes aan ( nr 5 en 6) dus dan heeft hij eczeem en mogen we niks nieuws uit proberen. Dus dat is wel lekker rustig krijgt hij ook geen allergische reactie.
Ik lees dat jullie al auto stoeltjes aan het uitzoeken zijn. een tip kijk eens op
www.babyvalue.nl daar zijn auode collecties van maxi cosi een quinny. ook buggy's en kinderwagens. deze worden daar met korting verkocht.
Wel fijn om te merken dat bij iedereen wel eens ergernis is aan de man, hier dus ook.
Zondag kwamen wij terug van mijn ouders en ik reed. Omdat Milan de laatste tijd op lange stukken het autorijden niet leuk vind zit dus 1 van ons achterin om hem bezig te houden. De heenweg heb ik dat gedaan. lekker met hem gespeelds etc. terug zou mijn vriend dat doen. Die geeft hem dus een speeltje opent zelf zijn boek en Milan was alleen maar ana het mopperen echt zo;'n zeur huiltje heeft hij dan. halverwege ben ik kwaad gestopt bij een tankstation en hebben we van plaats geruild. Milan heeft de rest van de reis niet meer gemopperd. echt zo irritant....
@ jersey, wat leuk en lief dat Benthe heeft gezwaaid, milan doet dat ook sinds kort echt zo schattig.
@ friend, ieder kind ontwikkelt zich in zijn of haar eigen tempo. Jou meisje doet het gewoon harstikke goed, maar snap wel dat je soms onzeker bent! Denk dat we dat allemaal wel eens hebben. Dat nee schudden doet Milan ook.
tijgeren kruipen zitten enz. dat doet hij nog niet.
lees net dat E. in de achteruit gaat op het zeil, super!
thanks voor je reactie op de foto's van Milan
@ goosje, dat heb je mooi gezegd, zie genoeg gezinnen ( gezinnen waar ik werk ) waar de kinderen ontbijten met chips koekjes en cola en de hele dag computerspelletjes spelen.
balen zeg bij een dicht zwembad aankomen! Is het heel de zomervakantie dicht?
Wij hebben gelukkig op 5 minuten afstand een zwembad en is in de zomer iedere dag open van 10.30 tot 17.00.
lekker bijna vakantie
Fijn he als je lekekr hebt gekookt voor de keline en hij wil het niet, ik heb dit nu tot 2 keer toe met sap gehad. Heb ik zelf perzik en appelsap gemaakt omdat Milan alleen zelf gemaakt sap mag. Vind hij het vies. duwt gelijk de speen uit zijn mond. Hij heeft liever thee hahaha
@ tinesje, leuk is het nu he dat ze die spelletjes zoals kiekeboe door hebben!
@ vicky, arme Dani zo ziek geweest, gelukkig gaat het al weer beter!
@ elfke, gefeliciteerd, dat was een vakantie om nooit meer te vergeten.
Als je een paar dagen niet hier bent, is het niet meer bij te lezen.. dus hoop dar ik iedereen gehad heb.
Wij zijn dus heerlijkeen weekend bij mijn ouders geweest. Milan isondanks dat er weer 2 tandjes aankomen (nr. 5 en 6) lekker vrolijk. Slaapt goed, jamemr genoeg nog wel om 6 uur wakker... eten gaat ook goed behalve het fruit. Denkt dat dat prikt bij de tandjes die aan het doorkomen zijn.
Ik heb onverwachts bijna de hele week vrij, client waar ik veel wek ging onverachts een weekje op vakantie. Echt helemaal niet vervelend om met dit weer vrij te zijn.
Vanmiddag Milan lekker laten spelen buiten in zijn badje. Hij vond het geweldig!
Nu snel naar bed, want om 6 uur gaat de Milan-wekker