Gefeliciteerd Nana.
BIj de vk waar ik me aan heb gemeld krijg je standaard elke afspr een echo! Echt zo fijn 😊
lisiOud lidBerichten: 4.576Lid sinds: 15 februari 2010
Inge82 schreef: Hier gaan we ook lekker veel draagdoeken met de baby, is heel goed voor die kleintjes om zo dicht bij je te zijn! Als je ze tenminste goed draagt. Draagzakken schijnen trouwens niet goed te zijn voor de rugjes van die ukkies, dus zou ik goed over nadenken voordat je dat koopt... zoveel moeders die dat kopen omdat iedereen dat heeft en dan achteraf misschien spijt hebben... Hier hadden we er een te leen, maar hebben die maar 1 keer gebruikt, een draagdoek was toch fijner vonden zowel mijn man als ikzelf.
Joya schreef:Hee riannetje ik zie je wel hoor xD
riannetje schreef:Haha dat zal wel ja!! Maar ik vind het gewoon geweldig om je nu te volgen ( je bent toch mijn forum dinnetje :-)
Joya schreef:ff over de draagdoeken.. is heel handig maar niet als je een grote baby hebt.. ik zag toen op de 9 maandenbeurs iemand die haar kindje in zo'n draagdoek deed en dat kindje vond het helemaal niet fijn.. mijn zoontje was 4215 gram bij zijn geboorte.. inmiddels is hij 11 kilo.. ik heb een draagzak en die kon tot 9 kilo maar toen hij 8 kilo was kon ik hem er al niet meer in doen.. een draagzak is dus op zich erg handig maar dan wel met een band om je middel.. die van ons heeft alleen 2 banden voor over de schouders.. een draagdoek hoef ik echt niet meer te proberen hoor.. hij past er niet eens meer in hahahaha.. de draagzak vond hij overigens altijd erg leuk!! en hij heeft geen spreidbroekje nodig gehad hoor!!
nana jij hebt dus ook al wat bandenpijn?! ik namelijk ook 😉 vooral onderin aan de zijkanten van mijn onderbuik..
eliza wat leuk!! gefeliciteerd!! wat is het geworden?? en hoe heet hij/zij??
nana schreef:Ik vermoed dat jij dan een rekbare doek hebt?? Ik heb een geweven doek en daar kun je kindjes makkelijk tot een jr of 3-4 in dragen, sommigen dragen hun kleuter af en toe nog. Zolang je het regelmatig doet blijft je lichaam eraan gewend om dat gewicht te dragen. Ik draag mijn dochter op mijn rug of heup, want op de buik word onhandig vanwege haar lengte. Veel mensen kennen helaas alleen de geweven doeken maar en dan is 8 kg idd al veel. Met een geweven doek heb je veel meer steun en die zakt ook niet uit door het gewicht.
Een draagzak ( a la babybjorn) is idd zwaar dragen, maar vooral ook slecht voor de heupjes van je kind. Een doek of ergonomische drager zijn voor zowel jezelf als voor je kind comfortabeler.
Hier vooral bandenpijn in m''n liezen. En slecht slapen 😞 Ben nu al vanaf 4.30 wakker en kan niet meer slapen, blegh!!