Noam, heb veel aan je gedacht sinds gisteren, je was twee dagen verder dan ik... Man wat moet dat heftig zijn. Sterkte meid, ik hoop dat een volgende zwangerschap echt beter mag gaan verlopen!
Lynda, welkom!
La Bella, was een paar blz. terug ook door iemand gevraagd, je mag gewoon pcm hebben, max. 6 per dag. Je mag geen ibu hebben, dat verdund je bloed geloof ik.
Tja, wat die buiken betreft, die van mij is nu wel heel groot aan het worden, dat mensen er dus opmerkingen over durven te maken. Gister kwamen mijn broertje en schoonzusje langs... toen ze vroegen of ze konden komen hebben we daarna maar besloten iig mijn familie in te gaan lichten. Want we waren bang dat zij het ook zouden zien die avond... Bleek dat mijn schoonzusje 1,5 week geleden al gezien had dat ik zwanger was, toen had ik een hemdje aan toen ze ff langs kwam :oops:. Ik dacht dat het toen nog wel kon, maar blijkbaar niet dus! En twee andere vrouwen bij ons in de kerk zaten ook al mijn buik aldoor uit te checken toen ik ze in de stad tegenkwam, dat was mijn man ook al opgevallen. Dat was ook 1,5 week gelden al... Vond het gek dat de helft van mijn fam. het dan al wist (mijn moeder, en mijn zusje die gaat trouwen ivm mijn dieet), dan zouden alleen 2 zussen en 1 broertje het niet weten. Dus gister gebeld, wel gek hoor om het zo vroeg te vertellen, maar goed. De familie van mijn man bellen we morgenavond na de echo, als we zeker weten dat alles goed is.
Tja, bij Jesse hadden sommigen het ook al achteraf met 4 weken zwangerschap gezien, alleen durfden toen nog niets te zeggen :S. Maar dat is niet dik van de kleine hoor, het zijn echt je darmen die verplaatsen en opgezet zijn. Volgens mij voel ik mij daardoor ook zo beroerd soms, dat misselijke, brakke en soms wat pijnlijk gevoel. Als ik zachtjes over mijn buik wrijf voelt dat gewoon alsof alles beurs is. Maar ik heb sowieso gevoelige darmen en snel last van veel gasvorming bij spanning en stress en bepaald voedsel. Dus tja... dat is nu door de vertraagde werking en hormoongedoe nog erger, dan krijg je een hele dikke buik. Maar de baarmoeder zelf zit grotendeels nog onder het schaambot, er begint nu een klein stukje onderuit te groeien, dat voel ik als ik door mijn hurken ga in de weg zitten.
Hahaha, ik weet nog hoe trots ik was op mijn buikje vorige zwangerschap, als je dan hoogzwanger die foto's terugkijkt moet je gewoon om jezelf lachen, dat je toen echt nog een buikje van niets had! 😃
Manmanman ik zie wel uit naar week 10, vorige keer voelde ik mij vanaf toen steeds een stukje beter...
Ik ga ff een poging doen om nog iig 1 ding in huis te doen 😖