Jeetje ik was even terug aan het zoeken wanneer ik voor het laatst gereageerd had, maar ik heb heel wat in te halen geloof ik :oops: komt ie... 😃
@NoaM, WAUWWW!! Een drieling! Wat fantastisch dat er 1 vasthoudertje bij zat waar het nu goed mee gaat. Een vriendin van mij was tijdens haar eerste zwangerschap ook zwanger van een tweeling. 1 van de vruchtjes is ook afgestoten tijdens het eerste trimester, maar het andere kindje is ondertussen een gezonde jongen van 5. Met een lekker pittig karaktertje 😃 maar wat wil je, zo'n doorzettertje.
@MamaTes, jeetje jij ook al zo'n bijzonder vasthoudertje.
Ik kan me voorstellen dat je het ergens niet zo vind dat het er nu "maar" 1 is.
Misschien zou het ook wel anders geweest zijn als je eerder al wist dat het een tweeling zou worden. Als dan daarna een vruchtje afgestoten wordt dan heb je er misschien wel meer verdriet van dan nu omdat je niet wist dat het er 2 waren en dat er nu "gewoon" een gezond beebje zichtbaar is.
@ikke79, wat een mooi buikje 😊
@Dribbeltje, wat super dat je een mooi kloppend hartje gezien hebt!
En volgende week nog een echo, wat "vervelend" 😉 😃
@Dames van de bevallingsverhalen, bedankt voor het delen.
Ik vind het wel interessant om te lezen en maak me nog niet druk.
Niemand kan denk ik van te voren weten hoe het gaat zijn en voelen,
dus ik laat het straks maar over me heen komen.
Maar eerst nog een maand of 7-8 genieten van het zwanger zijn hoor!
@Slotje, hier ook zo'n overnieuwsgierige buurman.
Heb me net aangemeld voor MvM maar ik wil wel gaan vragen of ik de flessen zelf ergens in kan leveren.
Veel plezier met je echo morgen!
@Lisi, jaaaa! Wat fijn dat je een mooi stevig kloppend hartje gezien hebt.
Alle spanningen vooraf zijn gelukkig voor niks geweest!
Ik heb ook mega haaruitval... ik borstel ze nu voor het douchen ook omdat anders heel het putje vol zit en dat vind ik zo goor. Maar als ik ze dan na het wassen borstel, zit er weer een hele pruik in :shock:
Gelukkig heb ik er (nog) aardig wat... maar als dit nog 8 maanden door gaat weet ik het ook niet.
Wat super bijzonder dat je vriendin als door een wonder zwanger is, en nog wel tegelijk met jou! Héérlijk lijkt me dat. Geniet er samen van.
@LaBella, wat lief dat je je gyn een bedankje gebracht hebt.
Wat een leuke reactie van je vriend!
Veel plezier morgen met het uitzoeken van een kamertje, klinkt leuk! Lekker Hollands 😊
Over de vis, ik eet niet vaak genoeg vis en slik daarom Algenolie van Royal Green.
Algenolie bevat heel veel Omega 3, maar dan is het vegetarisch en zonder de vissmaak/lucht.
@Evie, jeeee! Een tweeling, wat bijzonder! Het lijkt me voor de kindjes zelf ook zo bijzonder om zo'n speciale broer of zus te hebben.
Jij gaat je handjes vol krijgen 😃
@Inge82, fijn dat de echo goed was en dat je het hartje hebt zien kloppen.
Krijg je nu ook minder snel een buikje omdat je baarmoeder naar achteren ligt?
O haha, ik lees nu dat je al een buikje hebt, dat je bm naar achteren ligt zegt dus weinig 😃
Wat gaaf, die kleurenanalyse, lijkt me heel leuk.
Hopelijk heb je geen virusje mee naar huis genomen en ben je morgen fit.
@jk1988, succes nog met de verbouwing!
@Tanja85, haha welkom in het december topic.
Morgen al een echo, bofkont! 😃
@Eliza82, ik heb het de laatste dagen ook steeds koud terwijl ik het normaal nooit koud heb. Trek 's avonds een extra vest aan omdat ik anders gewoon zit te bibberen.
Vreemd he, dat zoiets door hormonen zo kan veranderen.
@Sylverstertje, welkom hier en gefeliciteerd!
@Tanja, wat gaat dat allemaal snel he, je tweede echo al weer.
Wat lijkt me dat super om zo'n rondzwemmend beebje te zien.
Wordt je daar niet een beetje emo van? Ik kan me zo voorstellen dat ik daar lig te snotteren als ik zoiets te zien krijg.
Hopelijk stijgt je bloeddruk niet verder.
@LadySanne, wat ongelofelijk sh*t dat het erop lijkt dat het niet goed gaat...
Hopelijk krijg je volgende week ondanks alle verwachtingen toch goed nieuws.
Sterkte met wachten. Dikke knuf.
Wij gaan wel de combinatietest doen. Als er een verhoogde kans uit komt wil ik ook graag de vervolgtesten laten doen. Wat we gaan doen als die niet goed zouden zijn?
Nu denk ik dat we de zwangerschap af zouden laten breken, maar of ik dat ook echt zou kunnen als we daar onverhoopt voor komen te staan? Geen idee... het lijkt me een afschuwelijke en hartverscheurende beslissing dus daar wil ik liever niet over nadenken.
Ik hoop gewoon (net als iedereen natuurlijk) dat het kindje gezond is.
Wat ik even wilde vragen, heeft er iemand ervaring (zelf, of van horen zeggen) met zelfhypnose tijdens de bevalling? Ik heb er nu het e.e.a. over gelezen en vind het wel interessant.
Ik zou alleen wel zeker willen weten dat ik bij een betrouwbaar iemand terecht kom die me dat kan leren.
Ik heb me net aangemeld bij MvM. Weet iemand of je dat intake gesprek ook ergens op een van hun kantoren of zo kan krijgen? We krijgen heel regelmatig onverwacht bezoek van familie en vrienden. Nou vind ik dat super gezellig, maar ik zou het minder leuk vinden als er iemand binnen komt wandelen terwijl er iemand van MvM aan de tafel zit...
Zo, het is weer een hele lap geworden.
Fijne avond allemaal!