Hoi meiden, zo te lezen gaat het wel goed met iedereen, fijn! Nog bedankt voor de lieve reacties!
@lisi, ik had bij mijn eerste zwangerschap na een paar maanden (geloof ik) helemaal geen haaruitval meer. Dat kwam pas ongeveer 3 maanden na de bevalling en ben toen echt enorm veel verloren. Gelukkig heb ik van mijzelf heel erg dik haar, dus had genoeg over. Ik dacht dat door de toename van oestrogeen in je lichaam het leven van je haren worden verlengd. Joh, misschien houdt het na een paar weken wel in een keer op??? Ik hoop het voor je! Ook super dat je samen met je vriendinnetje zwanger bent.
Ik heb een beetje hetzelfde. Ik heb in Nederland vrienden die aan het proberen zijn voor een eerste kindje. Toen ik net mijn miskraam had gehad in oktober, vertelden ze mij dat zij in verwachting waren. Ze had toen kort daarna echo, maar helaas bleek daaruit dat het een miskraam was.
Nou had ik dus een paar weken terug (toen ik zelf 4/5 weken was) heel sterk het gevoel dat ze weer zwanger was. Dus mijn man voor de grap over de skype gevraagd of ze soms zwanger was. Eerst ontkende ze en vroeg of ik het was. Toen mijn man daarop ja zei, bekende ze ook zwanger te zijn. Ook zij heeft gisteren de eerste echo gehad en loopt maar een weekje achter op mij. Bizar he. En weet je wat nog gekker is: ze heeft van afgelopen week gedroomd over het hebben van een tweeling. Lijkt dus wel of we het van elkaar aanvoelen, haha.
@mamates, gefeliciteerd met je goede echo! Super! Heb je nog lekker geshopt?
@joya, jeetje is inderdaad een rare droom, maar ja, dat hoort erbij he? Ik droom ook veel meer en ook de meest rare dingen. Lig ik smorgens in bed te denken: 'wat heb ik nou weer gedroomd...'
@labella, die test is volgens mij echt onzin, als je de reviews leest op internet is het volgens mij gewoon meer toeval dan wijsheid als het klopt. Daarbij zal het in de helft van de gevallen waarschijnlijk wel kloppen, want je hebt ook maar 2 uitkomsten.
Ik heb een redelijke nacht gehad, kon alleen moeilijk in slaap komen. Ik moet nog steeds erg wennen aan het idee. Ik heb namelijk altijd gezegd dat ik 1 of 2 kinderen mooi vond, en eigenlijk 3 net te veel. Dus dit is echt een omschakeling voor mij. Ik ben er wel echt blij mee hoor, begrijp me niet verkeerd, maar je hele toekomstbeeld verandert toch. Mijn man en ik dachten ook, joh 1 erbij, maat niet zoveel uit, je hebt toch al alle spullen die je nodig hebt, maar ja bij een tweeling gaat dat niet op...
Maar goed, we gaan er gewoon voor!!!
Is toch ook wel heel bijzonder. We hebben in de familie helemaal geen tweelingen en dit is echt spontaan zonder medische hulp tot stand gekomen, dus heb totaal nooit bedacht dat het er wel eens meer dan 1 zouden kunnen zijn.
Mijn man gaat morgen naar Nederland voor 3 weken, dus we zitten er aan te denken om het in ieder geval de ouders en broers/zussen te vertellen, zeker omdat we waarschijnlijk wel wat hulp kunnen gebruiken als het zo ver is. Ik denk dat mn ouders wel weer deze kant op willen komen om ons te helpen. Kraamzorg kennen ze hier niet, dus moet echt even gaan kijken hoe we dat hier gaan doen.