Heey meiden,
nou het is ineens rustig hier, dus kan ik even mooi beetje bijlezen en reageren:
Butterfly: voel jij je goed vandaag? beter dan gisteren? jij bent ook al 36+ dus zal ook verlof hebben, doe lekker rustig aan he. Ik heb idd verlof sinds gisteren en heb ook heerlijk kunnen slapen, echt een last van me schouders.
Allegra lekker zeg perenijsjes, ik vind waterijs ook lekkerder dan ander ijs, behalve echte italiaanse ijsjes dan 😊 gatver zeg van die kersen, een mis-koop dus 😞 stom is dat dat je ene keer iets koopt wat lang goed is en andere keer niet, gewoon te lang in de winkel gelegen vrees ik.
Lucinda jeetje wat erg hoe jij je voelt, vraag aub aan de gyn of ze mogen komen, net als SYlvia...bedoel kan me ongeveer voorstellen hoe jij je moet voelen, als het met 1 al zwaar word. Je moet niet uitgeput zijn voor de bevalling he....ze halen kindjes met suiker, waarom zouden ze jou dan niet kunnen verlossen. Sterkte meis. wel onwijs leuk dat je bent overladen door je collega's 😃
Zoe hoest met jou meis? hoe voel je je? ik denk steeds aan je maar volgde het even niet goed meer.
De tweeling is geboren, vertel er zo meer over:D
ik moest godzijdank tot 12.30 maar 😊
Miek gefeliciteerd met Kijan, leuk zeg eeen baby erbij. en fijn dat de controle goed was...ik snap heel goed dat je alles af wil hebben hoor zoals de wieg, succes vandaag!
Midara je suiker waarde is idd te hoog hoor, laat jezelf er niet meer lopen hoor!!! je heb wel gelezen wat ze bij mij gaan doen, dat is niet voor niets, als niet nodig was, dus ze mogen vrouwen niet laten lopen, il je niet bang maken hoor, maar wel dat je niet moet denken het zal wel. stelletke mutsen 😃
selly: balen dat het te hoog was zeg!!! en goed dat je doet wat JIJ wil hoor!
de tweeling is geboren ( me neefjes), richardo en dylano ( zal die laaste verkeerd schrijven) zijn vanacht geboren en moeder en kind maken het goed, ik denk dat we vanavond gaan kijken, want moeder mag als goed is naar huis vanmorgen, dus vanmiddag zal het er niet in zitten, moeder zal ook rust willen....maar we zijn dikke vriendinnetjes dus we spreken onderling gewoon af wanneer zij wil dat wij komen, tis HAAR dag.
hier eindelijk sinds lange tijd heeeeerlijk geslapen, lekker met raam open, valt denk ik last van me schouders af, zal daar aan liggen vermoed ik...kon me draai al dagen niet meer vinden, en dan oog op de volgende dag weer een wekker om 5.30 maakt het stress vol, nu ik kon en voorlopig kan uitslapen denk ik onbewust wat makkelijker als ik niet slapen kan...
begin nu " last" te krijgen sinds aantal dagen, hou vocht vast me urine is orangje hoeveel ik ook drink;) enkels dik, heb het continu onwijs warm, en maagzuur...ik geniet wel hoor want voel me wel op en top zwanger....maar ik dacht steeds waarom voel ik me zo goed haha....maar nu mag ik ook af en toe even balen 😉
haha wat een verhaal, sorry hihi, kon nog langer maar is eindeloos, hoop jullie nu beter te kunnen volgen 😃
Liefs