Iris40Oud lidBerichten: 726Lid sinds: 8 juni 2010
we hebben twee cryo's heb ik net gehoord! ik hoop alleen dat ik ze niet nodig heb.....
estrella schreef:@ hoop. ja het begint al dicht bij te komen. Ik wordt al een beetje zenuwachtig als ik er aan denk dus heb vanavond volgende week donderdag lekker een paar dagen vrij genomen.
Ik bedoel vanaf volgende week donderdag.
@ Iris. 2 Cryo's Nu maar hopen dat je die idd niet nodig hebt en dat deze emmy's het goed gaan doen
estrella schreef:Ik heb eind vd middag weer in een potje proberen te plassen. (Hebben jullie ook soms zo'n moeite om te mikken, ik zat er weer eens even naast en over mn vingers jakkie) Maar heb al 2 streepjes!! Nog niet super donker, maar het zit we weer aan te komen. Alleen schijnt de zon dus het mannetje is ws weer heel laat thuis. Nu moet ik straks eten gaan brengen dus we kunnen het ook weer spannend maken :oops:
jersey schreef:Iris,Ook weer niet een te groot bakje pakken, plast dan zo lastig.
ruthje schreef:
Bh verhaal....tja...zelf hunkemoller bh's zitten bagger...vergeleken bij die van een echte lingerie speciaalzaak..dus hoop try it! 😃
anne* schreef:Iris wat ben ik onwijs blij voor je! Jij geeft ons weer hoop geniet eran.Hoop of ruth mijn onstekingswaarde zijn 225 is dat erg?