@Jelske ik ben benieuwd wat je gaat beslissen over die infoavond. Sterkte met je buikkie.
En ja normaal doe ik met feestjes ergens afgezonderd of als het niet druk is gewoon op de bank borstvoeding geven, maar dit feestje wordt in een restaurant gehouden en dan op het terras aan de zijkant. We hebben gevraagd of ze niet een hoekje hebben waar Jane lekker kan slapen, maar dat werd afgeraden. Maar we hebben nog een mooiere oplossing gevonden. Mijn broertje komt weer over uit Engeland en komt een paar dagen logeren, hij gaat bij ons thuis op Jane passen. Dat ze lekker thuis kan blijven geeft mij een fijner gevoel.
En ja tuurlijk is Jane de aller mooiste baby 😉 Ik was de eerste van Yoga die beviel, daarna kwamen 5 jongens en de rij werd afgesloten met een meisje. Dus Jane heeft het voor uit uitkiezen lucky girl hahaha.....
@Carmen wow wat ben jij aan het sporten zeg! Ik heb daar ook diep respect voor, ben al blij als ik eenmaal in de week ga. Mijn sport is nu wandelen, ik ga om de dag met de kinderwagen erop uit. Gelukkig heb ik geen last meer van mijn heupen, nog wel soms van mijn rug, maar het lopen gaat dus al een heel stuk beter. Gisteren met manlief 2,5 gelopen.
Laat je nog weten hoe het in het ziekenhuis was?
@Hoop, gefeliciteerd met je positieve ovu test en je vermoeden is nog wel 2 eitjes. Nu moet je vriend echt aan de bak hoor, gooi de verleidings manoeuvres maar los!!!
@Jersey ik had niet al teveel water in het bad gedaan. Het was ook een gedoe om op te gaan staan met Jane in mijn handen. Vandaag heb ik haar maar gewoon gebadderd weer in haar badje, zag aan haar dat ze dat wel fijner vond. Ze past er nu nog wel net in. Ik weet ook niet precies hoe laat die opening is van die markt. Oh gratis stroopwafels? Nu ga ik zeker hahaha....
Fijn dat Benthe goed gegroeid is en dat ze de prikjes weer goed doorstaan heeft.
Spannend dat ze bijna 1 jaar is!
@Estrella vervelend van je migraine gelukkig gaat het weer wat beter. Succes met je zoektocht naar je ei!
@Ruth gefeliciteerd met je promotie!
@Anne oeh meis wat spannend!!! Ik ga heel hard aan je denken morgen! Ik kan me voorstellen dat je het super eng vindt, dikke knuffel!!!
Hier is het ritme weer even van slag, gisteren ging ze pas om half 10 naar bed ze bleef maar wakker. Ze werd toen om 2.30 uur wakker en daarna om 08.15 uur. Ik hoorde haar wel even om 07.00 uur maar daarna viel ze weer in slaap.
Vannacht was ik wel onrustig, door de vele wind was ik bang dat ze op de tocht zou liggen door het luchtrooster in het raam maar dat viel mee en ze had het ook niet koud.
Deze avond was ze ook onrustig, maar gelukkig ligt ze dan nu lekker te slapen.
wij gaan waarschijnlijk 29 oktober bij een nichtje logeren, om de hoek gaan we naar een verjaardagsfeest. Twijfel nog een beetje of het wel een goed idee is voor Jane, maar even aanzien, volgens mij is het beste dat ze in haar eigen bed ligt, want als ze zo'n onrustige dag heeft als vandaag, dan doe ik het niet.
Ohja gisteren met manlief bij ons in de buurt een paar winkels af geweest voor een winterjas, maar dat viel tegen, toch best moeilijk om nog met die blubber buik een jas te kopen. Ik leek gewoon weer zwanger in die jassen hahaha..........in ieder geval geen jas met accent op de taille. Anders doe ik gewoon nog een jaartje met mijn oude jas.
Hier wat nieuwe foto's van onze Jane:
http://www.babybytes.nl/vip-photo/RoossieLiefs Roossie