ruthjeOud lidBerichten: 7.396Lid sinds: 9 juli 2008
Lees nu dat je wat bloedverlies hebt...ik hoop dat het allemaal goed is. Sterkte!
jersey schreef:Hoe verliep jullie miskramen? En wat was het verschil met een menstruatie?
Het klinkt misschien wel stom, maar nu voel ik me meer thuis. Vond me altijd zo'n vreemde eend in het bijt. En nu heb ik ook een keer wat.
jersey schreef: het klinkt misschien wel stom, maar nu voel ik me meer thuis. Vond me altijd zo'n vreemde eend in het bijt. En nu heb ik ook een keer wat.
Jelske schreef:soms zou ik willen dat ik een mannetje was hoor, al was het alleen al omdat je dan staand kan plassen hahaha
Jelske schreef:@Hoop; Gaan jullie het huis te koop zetten nu? En ben je al in onderhandeling met het andere huis? Pffff... en dat in deze tijd... hoop dat je snel je huisie kwijt bent en je intrek mag nemen in jullie nieuwe paleis 😊
hoop1970 schreef:Ruth, ik vind die vlindertjes heel erg mooi in je ticker!!
hoe kom je daar aan? (zou ze ook wel willen :oops:)
Jelske schreef:Zeg Hoop, mag ik je even een heel dikke veer in je **** steken vanwegen het starten van dit topic en dat we al op pagina 90 van je 3e discussie zitten?! Hoezo was en is er behoefte aan 40-/40+ gesprekken en ervaringen :mrgreen:
Arlette schreef:Goedemorgen dames,
Lang geleden en ik weet niet of jullie nog weten wie ik ben... Nou veel succes allemaal weer en wie weet tot lees.....
ruthje schreef:Haaai!
Hoop, gewoon jatten hoor! Ik heb ze ook van iemand gejat ;)
estrella schreef: Mijn vriend vroeg of het weer wat beter ging met me en daar waren de tranen weer. Hij was heel lief voor me en heeft me eens een flinke knuffel gegeven.