@Lisi wat een heerlijk stoer manneke!
Ik ben ook benieuwd hoe het met de rest allemaal gaat, het is hier aardig stil gevallen.
Ik ben erg druk met allerlei werkopdrachten in de avonduren en overdag met Jane een leuke dag maken.
Heb zelfs een eerste fotoalbum opdracht gekregen, had dat op mijn website gezet, gewoon een album maken en die bestellen bij Hema e.d.
Ook weer een reunie gehad met de meiden van zwangerschapsyoga, was weer erg gezellig, we zien elkaar weer in juni. Er was zelfs al eentje aan het kruipen, hij is 1 week jonger dan Jane. Datzelfde jongetje was al aan het sjansen bij Jane hihihi...... Sprak ook weer degene die zwanger was geworden dmv IUI, ze woont vlakbij. Ze heeft me uitgenodigd om een keer op donderdag of vrijdag langs te komen, dan is ze thuis, ga ik wel een keer doen.
Jane kan nu trouwens goed zitten, ze zit zelfs met haar rug rechtop. Erg leuk nu kan ze op een andere manier spelen en torentjes die we voor haar opbouwen van bakjes en blokjes omgooien.
Box en bed moesten ineens verlaagd worden, gaat allemaal ineens erg snel. Ze zegt ook tata en dada en doet haar handje open en dicht en ze kijkt er dan naar.
Verder is mijn man halve dagen gaan werken, hij is nog niet helemaal hersteld. Het balans tussen de evenwichtsorganen moet nog terugkomen. Hij is nu wel een weekendje weg met de senioren voetbalclub. Vorig jaar was ik ook mee met mijn dikke buik.
We zijn ook al wezen kijken naar een openbare basisschool voor Jane, bizar dat we dat al moeten doen en ook wel bijzonder. Jane ging mee en dat ging goed, we krijgen ook altijd te horen dat ze erg rustig is. Achja rustige mama en papa zullen we maar zeggen hahaha....
Verder wacht ik op mijn ongi, moet een dezer dagen toch komen, maar misschien ben ik niet gelijk regelmatig we wachten rustig af.
Ga ook regelmatig naar acupunctuur.
Toen mijn man ziek op bed lag, kreeg ik ook te horen dat de relatie van mijn beide broetjes over is. Mijn schoonzusje wil van mijn jongste broertje scheiden na 7 jaar huwelijk. Waarschijnlijk is zij te jong getrouwd, maarja er zijn wel 2 jonge kindjes. En mijn andere broertje woont in Engeland, zijn vriendin wilde ook niet meer, nu woont hij daar op een kamertje omdat hij daar een bepaalde opleiding wil doen. Zijn kinderen wonen wel in Ned. ik zelf zou toch voor mijn kinderen kiezen, maarja wie ben ik zei de gek!
Veel dingen aan mijn hoofd dus de laatste tijd. Zelf ook beetje ziek geweest, kwam vorige week woensdag misselijk terug van kantoor. Champigonsoep was niet goed gevallen. Manlief had geen zin om te koken en had o.a. berenklauw gehaald, poeh wat een lucht maar wel het zetje voor mijn om over mijn nek te gaan. Voelde me gelijk 90% beter. Merkte wel dat mijn sluitspieren nog niet goed werken. Daarna flink verkouden geworden en last van mijn keel, nu is dat bijna over.
Ik hoop dat we nu wat rustigere tijden krijgen, 14 mei gaan we een weekje weg met z'n drietjes, daar kijk ik wel naar uit.
Ohja waar ik ook naar uit kijk is fietsen met Jane. Ik had al een stuur besteld bij de fietsenwinkel, hebben ze een hele andere stuur dan ik had aangeven op de fiets gezet. Ben er niet mee akkoord gegaan, heb zelf maar het moederstuur besteld en ga die morgen bij de afleveren. Fietstoeltje gekocht via marktplaats, nu nog wachten totdat ze zelf kan gaan zitten, dan gaan we een tochtje maken.
Liefs Roosie