@Lucky, wat knap van de kleine man zonder kliederboel, al viel het bij ons ook wel mee. Ze stootte alleen eenmaal aan de lepel en toen floep zat het op haar hoofd hahaha....Wat bijzonder hé je eerste moederdag.
@Estrella wat een lief moederdagkado van je vriend! Je bent ook nu al moeder, had ik ook hoor vorig jaar had manlief wel duidelijk gemaakt dat ik toen al moeder was hhihihi..Ik had voor mezelf ook een zwangerschapsbelletje gekocht alleen niet echt veel gedragen. Eenmaal lag Jane overdwars denk door het belletje dat heen en weer bengelde over mijn buik. Maar ik wilde er persé 1 hebben, allemaal dingen waar ik dan zolang van gedroomd had en dan echt mag gaan kopen en dragen. Ik speelde ook weleens een muziekje af van een muziekdoosje van mij van vroeger, maar heb niet het idee dat ze het herkent hahaha...
Heerlijk hé die moeheid, dat is toch een extra bevestiging! Wel moeilijke gedachte dat je misschien geen 2e kindje kunt krijgen. Ik zou net zoals Lucky zegt tegen die tijd overleggen met de gyn. Jullie hebben geen cryo's meer?
@Lucky je voor een 2e kindje speelt ook de biologische knop weer een rol en ook dat je volgend jaar maar 1 poging vergoed krijgt. In het uitgerekend topic van een ander forum waar ik schrijf zijn velen toch sneller voor een 2e gegaan dan ze eigenlijk hadden gewild, omdat er volgend jaar maar 1 poging vergoed wordt. Rot eigenlijk hé die extra druk, maar je moet er in de eerste plaats er samen klaar voor zijn.
@Lisi, je bent niet vruchtbaarder hoor als je bv geeft, het houdt de ovulatie tegen doordat je het hormoon prolactine aanmaakt.
En ik ben dus weer terug van onze vakantie. We hebben een hele fijne vakantie gehad, heb er echt van genoten was er ook wel erg aan toe. Heerlijk (Dee idd met de blote kont hahaha) in de sauna gezeten en tussendoor gedoucht. Samen met Jane in het zwembad gezwommen met een swimtrainer. De eerste keer bleef ze serieus kijken de 2e keer begon ze te lachen en grapjes uit te halen, was zo schattig om te zien. We zijn ook naar de dierentuin geweest, bos wandeling gemaakt en wezen shoppen in het centrum van Emmen. We hadden ook een mooi huisje met 2 badkamers, sauna en zwanen en eenden in de tuin. Er liep zelfs een grote eend bij ons de keuken binnen hahaha.....manlief schrok zich rot stond ineens naast hem, snel met brood weer naar buiten gelokt. Heb er helaas geen foto's van gemaakt.
En dan morgen de big day!!! Begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden, ik hoop zo dat de cryo goed ontdooit! Manlief wilde eerst morgenmiddag naar voetbal gaan, alleen kijken want na zijn duizeligheid wil hij nog niet voetballen. Is de laatste wedstrijd van het seizoen. Ik zei dat ga je niet redden denk ik en vind het ook leuk dat als het allemaal goed gaat een feestje te bouwen. Net als de vorige keer met Jip en Janneke champagne en tompouzen. Nu is hij vanavond aan het stappen met zijn voetbalvrienden. Ben blij dat hij morgen lekker thuis is 😊
Vanavond en morgenochtend kruiden slikken en maandag acupunctuur. Ik baal wel een beetje, ik wilde net zoals de vorige keer een acupunctuur behandeling op de dag van de tp. Helaas is mijn acupuncturiste er morgen niet, zondag wel maar dat mag dan niet moet op de dag zelf of een paar dagen erna. Had een andere grote praktijk, bekendste van Utrecht, gebeld op advies van mijn acupuncturiste konden zij ook allemaal niet, terwijl ze dat toch toegezegd hadden bij mijn acpuncturiste, ze had ook nog een ander gebeld maar helaas. De kruiden hebben wel een zelfde werking, maarja had het anders gewild. Soms heb ik het gevoel hebben we dan wel alles op alles gezet, geen acupunctuur na de tp en de bv erbij, maar aan de andere kant ik heb de kruiden en mijn bms meting was heel erg goed.
Liefs Roosie