Lisa heeft wat koorts/verhoging (37,8°) en heeft een wel heel lang namiddagslaapje gehouden van maar liefst 4u15, toen ben ik binnengegaan in haar kamertje om te checken en werd ze wakker. Dus er zit wel wat te broeden denk ik bij haar. Heeft ook 1 rood vlekje op haar wang, kan begin van waterpokken zijn maar kan evengoed een insectenbeet of iets dergelijks zijn natuurlijk. Maar in combinatie met lichte koorts lijkt me dat er toch wel iets zal spelen. Voor de rest is ze wel ok hoor, alleen zo rustig, ben ik niet van haar gewend. Blijft gewoon rondkijken waar ik haar neerleg, terwijl ze anders overal aankomt en helemaal overdwars of zelfs 180° gaat draaien door al het bewegen. Valt me nu ineens op dat ik anders wel een heel energieke baby heb haha. Ach, zullen eerstdaags wel zien. Pff avonden gaan wel niet zo lekker meer. Zat ze om 21u in bed, ik helemaal dolblij natuurlijk dat ik een hele avond ha...nog geen half uur later was ze weer klaarwakker. Twee poepluiers, 2 borsten en een uur later eindelijk weer in bed. Hoop dat ze nu wel de nacht doorslaapt maar ga er maar vanuit van niet.
oh hihi lisa begint trouwens haar voetjes te ontdekken. Ze had ze vandaag 2x vast, zo schattig hihi. In de vroege avond ook nog eens met haar in het grote bad geweest, ooh vindt ze toch wel erg leuk hoor haha. En lucas natuurlijk wat jaloers dus die kroop er haast met kleren en al bij haha. Dus papa lisa maar eens uit bad laten halen en dan lucas bij mij, mag ook best wel eens vertroeteld worden. Haha doet me er ineens aan denken, lucas zat hier gisteren ineens gewoon weer op handen en knieën te kruipen en vandaag te buikschuiven door het hele huis. Denk dat hij ook af en toe weer eens baby wil zijn hahaha.
Met lucas gaat het behoorlijk goed. Koorts is weg (denk ik) en waterpokken zijn veranderd in korstjes. Oogontsteking is ook al stukken beter, dus hij begint er eindelijk weer als mijn lucas uit te zien en niet als een klein monstertje. hihih heb hem trouwens vandaag enkele keren mee op pad gestuurd met B, mag ook wel eens dat die twee er samen op uit trekken. Eerst samen naar de aldi, haha heeft benny wel ff afgezien want heeft hij eigenlijk nog nooit gedaan met een kind gaan winkelen. En daarna even mee naar een vriend van hem voor enkele uurtjes, kon ik intussen het huis dweilen. Dus papa is nu even de grote held want lucas mocht "mee weg" met papa en met mama niet haha.
@cary: wat goed zeg van vera dat ze ook nu geen last had van de prikjes en haast niet gehuild heeft. Stoere meid heb je! Hier waren de 2e prikjes wel stukken beter te doen als de eerste, bijlange na niet zo gekrijst als eerste keer en kreeg haar ook vrij snel weer stil, behalve toen ik haar weer moest aankleden begon ze weer te brullen. Oja hoe groot en zwaar is vera nu? veronderstel dat ze wel opgemeten werd?
@ shandrani: klinkt idd alsof het heel lekker gaat bij jou hoor! Hier ook wel, ten minste zolang ze maar weer niet gaat beginnen met nachtvoedingen.Nu ik heb mogen proeven van hoe het is zonder, wil ik niet meer zonder hahaha. Alleen nog de avonden weer genormaliseerd krijen hier. Ging nu eindelijk al een paar weken goed dat ze na nog geen uurtje drinken in bed lag, nu was het dus (met kleine pauze tussenin) weer 2u aan de borst en gisteren ook weer.
zo, maar nu ga ik slapen want doodop!