sam, ik ga pas 5 okt weer aan het werk, nog heel de zomer (als die nog gaat komen ten minste) thuis dus :), neem mijn volledige ouderschapsverlof in 1 keer op. Lucas vindt het idd wel leuk zijn nieuwe grote kamer. Is nu wel nog heel erg kaal en er staat nog wat rommel in die morgen naar containerpark moet, dus kamertje is echt nog helemaal niet ingericht wat wel wat zielig is. Enige wat er staat is een grote kast en zijn bedje, die daar wat verloren staat in zo'n kamer haha. Maar het feit dat hij twee verdiepingen de trappen mag doen vindt hij de max haha. Heeft de eerste avond wel 2min gehuild bij het gaan slapen en 's nachts ook eens naar hem toe gemoeten omdat hij ineens begon te brullen, maar sindsdien gaat het gewoon lekker als vanouds. Eerste ochtenden wel steeds om nog niet eens 6u30 wakker, maar verduisteringsgordijn hadden we toen nog niet dus was echt wel klaar in zijn kamertje toen, begrijpelijk dat hij eruit wou dan. Vannacht was het helemaal donker en heeft weer netjes tot 7u30 geslapen. Nu vlug wat de babykamer opruimen en dan lisa straks hopelijk nog verhuizen en anders zeker morgen.
Goed dat mex ook zo'n goede nachten maakt nu! Onze maart kindjes doen het toch allemaal bijzonder goed he hihi. En jij ook alweer aan het werk, gaat toch allemaal wel vlug he weer!
hier: vandaag even op het werk gepasseerd met lisa, lekker showen dat lekker ding van mij haha. Natuurlijk niets anders dan lovende opmerkingen over mn meisje. Lisa begon dan ook heel gek luidop te lachen, blijf je toch echt bij wegsmelten he! Ook weer een zak kleren gekregen van een collega, kan lisa trouwens al meteen aandoen, zit nu echt wel in maatje 68 pff! (sommige dingen wel nog wel ietsje te groot maar zo goed als alles past eigenlijk perfect en heeft ze niet veel overscot in, en 3/4 van mt62 zit alweer in een doos, kan ze echt niet meer in.). Oja en nog een envelop met 110 euro gekregen dat ze bijeengelegd hadden op het werk voor mij. Vorige keer hadden ze er een babyweegschaal en nog wat kleine dingen mee gekocht, nu heb ik het geld gewoon gekregen en kan ik er mee doen wat ik wil. Mss eens (of 2x) lekker gaan eten met manlief, of nog wat bijleggen en es een weekendje erop uittrekken naar centerparcs ofzo. Straks es bespreken.
shandrani: een ajuin in stukken snijden en naast bedje zetten helpt dus echt! Ik vond het altijd maar zo'n grootmoeders bakerpraatje maar bij lucas toch regelmatig gedaan en hielp dus echt heel goed. Ruikt alleen wel heel de kamer naar ajuin dan haha. En luuf mag ook wel al zeker? Weet ik eigenlijk niet. En tja voor de rest heeeeeeeeeel veel neusje spoelen met fysiologisch water, vooral ook net voor een voeding. De slijmpjes die dan los komen door het water, kan ze dan meteen mee slikken met de melk, dan blijft het niet hangen in haar keeltje. Oja wat je trouwens eens moet proberen, is met een leeg ampulletje van fysiologisch water dat in haar neusje stoppen en op drukken, trekt dan wat vacuüm en heb je vaak slierten slijm mee. Heb ik geleerd toen lisa in het zh lag met bronchitis, maar je moet er wel wat bedreven in worden, lukt mij nog niet half zo goed als de verpleegsters het konden hoor.
Hout vasthouden hier maar lisa is toch al een week of 3 snotvrij nu, voor het eerst dat ze eens zolang kerngezond is haha. Af en toe zie en hoor ik wel opnieuw wat slijm hoor, maar ben er dan als de proppen bij om haar neusje dan meteen zo vaak mogelijk te spoelen van zodra ik nog maar denk dat ik iets zie of hoor haha.