FF copy en pasten hoor...
Hier werd het elke dag erger. Gisteren en eergisteren 5-6 uur huilen overdag (mag nog van geluk spreken dat ze 's nachts dus wel slaapt). Bij de kine zag ik alle spanning uit haar vloeien en zagik voor het eerst hoe het kan zijn. Ze ging heel relaxt mee naar huis (terwijl ze een half uur daarna zou moeten eten, lag ze lekker te soezen in de autostoel, zonder tut), thuis mnocht ik ook nog zonder gemopper Lisa haar banaan even en ff wat rommel opruimen en zo tien minuten na etenstijd kon ik rustig zonder morren de fles geven. Voor het eerst geen vuisjtes of overstrekte handjes (net karatekid), maar helaas moest ik zo lomp zijn om daarna met haar mijn evenwicht te verliezen en kon ik haar nog net snel op de bank leggen om te voorkomen dat we vielen, met gevolg dat we nu weer ons oude dochtertje terug hebben, huilen, spugen, vuistjes en karatekid. Al mijn hoop was gevestigd op die kine, zeker omdat de zantac dus ook niet aanslaat. Nu pas merk ik hoe zwaar het begon te worden en zit er nu dus zelf helemaal doorheen. Kinesist behandelt ook mensen met depressies, dus vanaf half mei ga ik ook daar naartoe. Ga nu kijken of ik haar kan bellen... Laura heeft minder gedronken dan anders en spuugt nu enorm veel. Volgens de kinesist kwam het omdat ze door die snelle bevalling (keizersnee) haar bindweefsel hebben uitgerekt, dat trekt dan aan haar maag, slokdarm, keel, etc. Het is ook de oorzaak van haar benauwde ademhalen en van haar prutogen. Zoals ik haar op de bank moest (bijna) gooien, met mijn evenwichtsverlies gisteren, was dat dezelfde beweging ongeveer die ze bij de bevalling hebben gedaan. Vandaar dat ik dus nu overtuigd ben dat dat de reden is waarom ze nu weer zo gespannen is. Ik zelf zit er nu dus ook ff helemaal doorheen. Heb gewoon gisterenavond zitten huilen van frustraties. Dat ik haar zo lang pijn heb laten lijden en nu ze haar hadden geholpen heb ik het weer om zeep geholpen. Natuurlijk niet expres, maar tis zo zielig en het werkt zo op je systeem dat huilen. Heel mijn rug is pijnlijk nu van de spanningen. Gelukkig komt vandaag mijn moeder. Zal blij zijn met wat hulp en gezelschap.
Heb je de voeding ook al veranderd sam??? En zo'n kinesist/fysiotherapeut heet het in Nederland is echt een aanrader. maar wat de mijne doet heeft eigenlijk niks meer te maken met fysio. Zal eens kijken, heb hier haar site, maar met zelf nog even kijken of dat het dan wel is wat ze heeft gedaan:
www.fascia.be Zeker omdat jullie volgens mij ook en turbobevalling hadden/ keizersnede, zou dat wel eens dezelfde oorzaak kunnen hebben... Volgens haar moet voor Laura elke slok het gevoel geven alsof iemand haar keel dichtknijpt en ze zo moet slikken, erg pijnlijk dus!