@ cary: ik heb 8 broers en zussen (5 zussen en 3 broers). Eigenlijk ook nog een 6e zusje maar die is nu bijna 5 jaar geleden overleden bij vroeggeboorte. Dus idd lekkere drukte thuis hihi want er zijn er nog maar 3 het huis uit. Mn 23jarige broer woont nog thuis en de overige 5 thuiswonenden zijn nog jonger en nog allemaal schoolgaand. Jongste broertje is 8 jaar. Ikzelf ben de tweede oudste dus ook best wel wat gewend met baby's/kinderen want heb er zelf genoeg mee voor gezorgd 😊
wat voeden in het openbaar betreft, ik wou dat met lucas ook eerst niet doen en voelde mij ook erg ongemakkelijk bij het idee, maar op den duur zal je het zo vaak voorgehad hebben dat je het niet kon vermijden dat het je eigenlijk geen barst meer kan schelen hoor. Je kunt ook een tetradoek ofzo eroverheen leggen? Ik had nu als cadeautip oa. een 'borstvoedingsdoek' gevraagd en dan ook gekregen van mijn zus. Echt superhandig en kan ik nu gewoon overal voeden zonder dat noch ik noch anderen zich ongemakkelijk moeten voelen! Mss een idee?? (deze heb ik:
http://www.dreambaby.collishop.be/ecom/nl/shops/Ecom/DreamBaby/baby_eet_en_drinkt_dreambaby/borstvoeding_baby_eet_en_drinkt/borstvoedingsbeha_s_borstvoeding/906407_SIMPLY__GOOD__COVER__GREEN)
@ mamaninthe: he vervelend zeg dat mex zo gaat spugen! Geen reflux ofzo toch? Wat fijn dat de hartruis weg was!! wow en al goed gegroeid zeg!! Ben benieuwd hoe lang lisa intussen is. Gisteren bij de arts enkel gewogen, niet opgemeten, wel jammer want denk dat ze ook al wel een aantal centimeters gegroeid is intussen! Ach maar volgende week moet ik naar K&G dan zie ik het daar wel!
@ shandrani, auwie spruw, schijnt idd pijnlijk te zijn, zelf gelukkig geen ervaring mee dus weet ook niet goed wat je kunt gebruiken ervoor...
zo, ik ga eens naar de winkel, hoop pampers gaan inslaan 😊
hier trouwens weer goede nacht! Om 21u lag ze in bed en pas om 2u weer gekomen, dan om 5u45 en dan pas om 9u30 😊 Heb haar slapend uit haar bedje moeten tillen en zo met slaapzak en al in de wandelwagen gelegd om lucas naar de crèche te brengen en naar de bakker om brood te gaan, 't kind bleef gewoon verder slapen haha 😊