Lovy, wat leuk en goed dat Iris al kan omrollen! Is dat normaal dat dat met 9 weken al gebeurd of is dat snel? Wat is nutriton trouwens? Is dat anders als nutrilon? N zijn poep is nu bijna twee weken waterdun en nu werd mij geadviseerd als zijn poep over een week niet dikker zou zijn, ik weer moest overgaan op nutrilon standaard. Ik zit nu alleen te bedenken of ik de omneo niet kan verdelen met een andere voeding.
Liezzle, lekker aan het genieten dus van jullie vakantie. Wat leuk dat jullie hebben gezwommen, kijken wij ook naar uit, alleen nog eventjes wachten tot 3 maanden. Dat je man nu pas voor het eerst heeft gevoed... Ik kon niet wachten tot mijn man kon voeden, ben ook vrij snel af gaan kolven en daarna overgegaan op flesvoeding.
Marly, wat fijn dat jullie lekker naar buiten konden, helaas was het hier niet echt lekker weer. Pijnlijk trouwens,bloedende tepels, heb ik ook last van gehad maar met het tepelhoedje ging het snel beter, ook smeerde ik ze na elke voeding in met bephanten, ik was er snel vanaf. Wij voeden op verzoek en laat daar nou steeds precies 4 uur tussen zitten hihi. Trouwens, als N s' middags door slaapt maak ik hem wel wakker om te voeden want anders is het s'avonds een drama. Dat huilen is erg vervelend maar wij geven hem echt een speen, hij heeft overigs ook enorme zuigbehoefte. Als alles gedaan is, knuffel,kus,luier,voeding en we leggen hem weg en meneer zet het op een krijsen dan laten we hem liggen. Meestal is hij binnen 15 minuten stil. Als hรจ langer duurt lopen we naar boven, zeggen niets stoppen hem weer toe en doen de speen in. Het kan soms een uur duren,soms 5 minuten maar als je dit patroon aan blijft houden dan weet hij wat er gebeuren gaat en kan daaraan wennen.
Mimimabo, jullie meisje ligt dus ook heerlijk op haar buik? Hier N ook, als we hem op zijn buik neerleggen slaapt hij gelijk, ik baal er soms wel eens van dat we hem in bed niet zo mogen neerleggen.
Streepje, en die van jou ook een buikslaapertje dus! Logisch dat je veel stress hebt met 2 kids, respect hoor ( trouwens voor alle dames met meerdere kids) ik vind dat ik nu al een heel bedrijf run, laat staan met nog een kind erbij!
Vaderdag, ik heb een blikje pepermuntjes gehaald waarop staat, voor de allerliefste papa, en ik heb een broodtrommel met foto van N besteld. N met een petje i love papa en speen papa is de best. Ik koop nog een lekker luchtje voor hem( meneer is parfum verslaafd) dus zal wel goed zijn. Helaas heeft mijn man nachtdienst dus het ontbijtje op bed zal rond een uur of drie pas zijn.
N heeft gisteravond om half 11 zijn laatste voeding gehad en kwam pas weer om kwart voor 5 ! Echt heerlijk, kwart over 5 kon ik em weer wegleggen en bijas gelijk rustig, hierdoor werd ik onrustig en was dus om kwart voor 7 nog wakker, ben er maar uitgegaan en zit nu lekker op de bank in alle rust. Erg lekker!!! Straks even naar de babyplanet voor een extra boxkleed, toch wel makkelijk, vd week had N het kleed ondergespuugd en ja... Voordat die schoon en droog is...
Hebben jullie trouwens ook last van droge handen? Ik was soms wel 30 x per dag mijn handen, ik kan er niet meer tegen smeren zo droog als dat ze zijn.
Vandaag gaat mijn man zijn moeder bellen om een afspraak met haar te maken wanneer ze langs wil komen. Ze had gezegd dat ze niet gelijk na de bevalling wilde komen ( voordat ik beviel) en ik heb toen gezegd dat ik haar er niet wilde hebben. Daarvoor waren er ook al dingen gebeurd dus dit was de druppel. Als ze hier vd week komt zorg ik dat ik er niet ben, heb geen zin in dat mens. Ik vind het trouwens ook erg raar, als je zoon papa word en je word voor het eerst oma dan wacht je toch niet 4 weken met contact zoeken??? Mijn moeder zou koste wat het kost langs komen om het uit te praten, die wil echt niets missen van haar kleinzoon. Ik zit me nu al op te vreten dus het is maar goed dat ik er niet bij ben als ze komt.
Ontmoeting: ik vind een ontmoeting prima, ik ben tot 3 sept vrij. (kan iemand dit in de tabel zetten voor mij)
Allemaal een fijn weekend. Xxx