Allies, wat goed dat deze ha actie onderneemt. Het is allemaal niet niks wat je hebt meegemaakt, dat zal een plaatsje moeten krijgen. Het zal je tijd kosten, maar houd vol meid! Ook hoop ik dat N. snel beter in zijn velletje komt te zitten, dat is voor jullie en voor hem ook fijn. Ik duim dat je grijze wolk snel een roze wolk wordt. Hier is de wolk ook een tijdje niet roze geweest en dat was al naar. Helemaal als je vanalles probeert en niets lijkt te helpen, dat is pas frusterend.
Sterkte meid!
Monalisa, wat naar dat N weer in het ziekenhuis ligt 😞 Gaan ze nu definitief wel een ph-meting doen? En weet je inmiddels alweer meer of nog niet? Probeer zelf wat rust te nemen, je meisje zal je straks weer hard nodig hebben. Sterkte en beterschap voor die kleine meid!
Mimimabo, als het kuurtje aanslaat, wanneer zou het dan over moeten zijn? Wel fijn dat de flessen al beter gaan, zeker met dit warme weer.
Eliza, hier kan Iris ook al "staan" als ze haar beentjes strekt. Soms vindt ze het wel leuk, maar meestal niet zo en laat ze zich door haar knietjes zakken.
Liezzle, heftig als je al 2x een depressie hebt gehad. Gelukkig nu niet. En alweer aan het werk! Zal wel wennen zijn denk ik?
Hier is mijn verlof trouwens ook afgelopen, ik zit nu in mijn eerste week vakantie.
Hier is ineens een en ander veranderd.
Door het warme weer was Iris toch weer meer gaan spugen, dus doe ik nu 2 scheppen Nutriton in haar fles van 200 cc ipv 1,5 schep wat ik anders doe. Probleem: dat krijgt ze niet goed uit haar speen (avent nr. 3). Toen heb ik zondag de 1-2-3 speen van Avent toch maar gepakt om te proberen, ook al gaat dat ding op standje 1 al heel snel.
Op de een of andere manier kan ze er nu opeens wel heel goed uit drinken, maar het gaat zo bizar snel: 200cc heeft ze binnen 5 minuten weg! :shock: Ze hoeft vervolgens maar 1-2 boertjes te laten en soms zelfs helemaal niet, en spugen ook niet (af en toe een mondje, maar dat tel ik niet mee). :shock:
En dat niet een keer, maar nu gewoon elke voeding! En ondanks dat ze binnen 5 minuten klaar is, laat ze ook wel voeding staan, ze drinkt echt wat ze nodig heeft, dus het is ook niet dat ze zich "overgiet". Ik snap er in ieder geval niets van!
Ook heeft ze sinds 2 dagen ineens haar ritme veranderd: ze wil nog steeds 5 voedingen, maar 1 voeding drinkt ze heel slecht (max. een halve fles). Ze wil om de 3-3,5 uur een fles en dan de laatste voeding rond 21.30/21.45u. Daarna gaat ze slapen. Ik had haar laten liggen vanmorgen en ze heeft van 22.00u tot 09.30u geslapen! Nu had ze vandaag weer om 21.45u de laatste voeding (deze keer 170cc, maar wel binnen 5 minuten!) en vanaf ongeveer 22.00u slaapt ze.
Probleem van de voeding die ze slecht drinkt is dat het nooit dezelfde voeding is. Gisteren was het de 5e voeding, vandaag de 4e. Dus we gooien helaas regelmatig wel best veel voeding weg...
En sinds een paar dagen lacht ze met geluid, zo schattig 😃 Ook draait ze nu regelmatig van buik naar rug zonder te vergeten hoe het moet. Ze draaide al van buik naar rug met 10 weken, maar leek dan weer een tijdje te "vergeten" hoe het moest. Nu lukt het haar steeds als ze wil draaien.
x Lovy