Monalisa, ik bied 5x 150cc+5 schepjes aan (en 1,5 schep nutriton). Die flesjes drinkt ze nu pas steeds vaker leeg, maar ook nog lang niet altijd. De laatste paar dagen wilde ze ook weer een of twee kleine flesjes tussendoor en was ze behoorlijk aan het miepen met de voedingen. Nu lijkt het of ze weer een beetje in haar oude ritme zit. Ik denk dat Iris hier weer een sprongetje heeft gemaakt vorige week. Dat zou kunnen, ze is nu 13 weken. Ondanks dat ze 5 weken te vroeg was, heeft ze wel gewoon volgens schema de sprongetjes tot nu toe... Kan het zijn dat N nu ook last heeft van een sprongetje?
Wat ik tegenwoordig doe als het voeden een gedoe is: ik accepteer het op dat moment gewoon. Kijk idd of ze per 24 uur (ik tel altijd van 12 uur 's nachts tot 12 uur 'snachts) voldoende drinkt en of ze goede plasluiers heeft. Zoalng dat zo is, probeer ik me er niet zo druk om te maken. Tot op heden werkt het prima, want hier blijkt het iedere keer maar even zo te zijn.
En die krampjes zijn rotdingen 😈 Al eens geprobeerd om de voeding aan te maken met bronwater (chaudfontaine bijv.?) Bleek hier al bij de 3e fles te werken...
Eliza, fijn dat D zo goed groeit! En zo zielig als ze een prikje krijgen... Hopelijk heeft ze er niet teveel last van. Hier heeft Iris inmiddels al 2x prikjes gehad. Allebei de keren heeft ze 24 uur alleen maar geslapen, verder geen last van gehad.
Liesl, ik kende die "bijwerking" van domperidon ook niet, maar wel goed om te weten.
Plakhandjes: hier ook, inclusief pluisjes. Geen idee hoe ze eraan komt, dus was haar handjes maar regelmatig. Ze kijkt er inmiddels al vaak heel aandachtig naar en begint nu bewust dingen te pakken. Zo leuk om te zien
♥
Allies nog een lekker weekend gehad samen? En was het met N bij opa en oma goed gegaan?
x Lovy