NicOud lidBerichten: 2.276Lid sinds: 3 juni 2012
Ja geweldig is dat toch?! Alleen iemand betrouwbaar vinden is lastig.
Jane83 schreef:@ Saar, de wachtlijsten zullen misschien wel minder zijn nu, maar dit kdv is heel populair. Het zit bij ons in de straat en veel mensen van andere kdv's gaan over hier naar toe omdat hij goed bekend staat. Dus wil het risico niet lopen dat het niet meer kan.
Wij zijn er nooit vanuit gegaan dat opa's en oma's zouden oppassen, met name ook financieel niet. Ik zie best wel wat strubbelingen om me heen, waar o&o's niet durven zeggen dat ze het teveel vinden (zeker wanneer 1 kleinkind is uitgegroeid naar 3 of 4) en waar zelfs verwijten worden gemaakt richting de o&o's als ze het niet meer willen of kunnen. Onder het motto, "weet je wel niet wat dat kost opvang". Daar krijg ik dus echt de kriebels van. Heel fijn als ze op willen passen, maar het is ons kindje en wij zijn verantwoordelijk voor de opvang. We hebben ook goede afspraken gemaakt dat ze het eerlijk moeten zeggen als het niet meer gaat etc. Ook het feit dat ze al op 1 kleinkind passen betekent voor mij niet vanzelfsprekend dat ze dan ook op die van ons moeten passen. Maar goed, ze vinden het heel erg leuk en voelen het niet als een verplichting dus dan is het goed :)
Nic schreef:Poeh, ben echt moe. Net al op de bank geslapen maar nog steeds doodop. Straks weer mijn ogen even dicht hoor! Had niet verwacht dat het zo slopend zou zijn. Kan altijd prima met korte nachten maar merk dat ik nu echt wel een goede nachtrust nodig heb.
Net bericht dat ik met de actie van insiders mee mag doen. Ik mag de nieuwe wake op light testen. Ben benieuwd of het werkt!
Nic schreef:Dat is schrikken nienke. Zal inderdaad wel niets zijn en gewoon komen door t broodje. Of ff een wegtrekker ofzo. Gewoon even rustig aan doen.
Saar80 schreef:Hoop dat alles goed is Simoon!
Ik merk het ook meteen als ik een drukke dag heb gehad...vandaag lange cursusdag en had ook wat steken in mn buik, bij thuiskomst meteen de Angelsound erbij genomen....hartje meteen gehoord en hoorde ook genoeg beweging dus ben weer gerustgesteld :-)
Nic schreef:Ik heb even een dipje dames. Voel me echt ineens totaal niet zwanger meer. Ben zo bang dat t mis is!
Het liefst zou ik de hele dag misselijk zijn zodat ik voel dat ik zwanger ben. Hoop maar dat alles goed gaat met de kleine uk en dat de echo dinsdag in orde is.
Nic schreef:Ja t is vaak een teken voor een naderende miskraam. Ben dus best wel angstig.
Maar het heeft geen zin om mezelf gek te maken. Echo duurt nog maar een paar dagen dus kom ze wel weer door.
T zal wel loslopen en anders is t gewoon pech hebben. Dan moeten we er opnieuw voor gaan. Maar zal wel ff hard aankomen.
Weet in ieder geval dan ik zwanger kan worden dus dat is sowieso positief!
Nic schreef:Ben er verder wel nuchter onder hoor. Nog steeds veel plassen en iets gevoelige borsten. Kleine vlaag misselijkheid gehad enzo. Maar t gevoel is gewoon weg. Er is niets aan te doen behalve afwachten. Gewoon er vanuit gaan dat t goed zit!
Nic schreef:Dat stelt me wel gerust. Heb verder ook geen redenen om te denken dat t mis is. Geen pijn of bloed. Dus moet gewoon moed houden. Ben echt blij al ik dinsdag een knipperlichtje zou zien!
Simoon schreef:@nic,
komt vast goed!! ik voelde ineens ook veel minder. Bij Carmen voelde ik ook rond de 6 weken niets meer maar goed ze is er dus dat zegt genoeg ;). Soms als je druk bent met andere dingen (zoals werk, huishouden, of wat dan ook) kan het zijn dat je er veel minder mee bezig bent en daardoor ook niet alles bewust voelt.
@nienke,
bij jou komt het ook goed.
ik heb donderdag een afspraak bij de gyn en een week daarna bij de VK en die laatste vind ik gaaf want dan mag ik weer even naar ons kleine wonder gluren :D.
@hier,
vandaag maar rustig aan gedaan gaat nu wel beter is nog niet over maar denk dat ik gisteren gewoon echt veel te veel gedaan heb.
Liefs Simoon