ikke1982 schreef:Winanda wat spannend maar ook eng zeg. Ik hoop dat er niks geks in je binnenkant wordt ontdekt en dat het allemaal meevalt! Maar natuurlijk hoop je wel dat ze iets kunnen ontdekken he...anders blijf je nog in onzekerheid zitten.
Meid succes en sterkte vast!
dankje ikke1982. eigenlijk hoop ik dat er niks te vinden is misschien raar maar dat maakt me nog onzekerder of ik uiteindelijk wel zwanger kan worden. ook kan het zijn dt als er verklevingen worden gevonden ze een spiraal in doen zodat alles kan herstellen van binnen en tegen te gaan dat je niet weer verklevingen krijgt. nou mij niet gezien dat ze bij mij zo'n ding in krijgen want moet 3 mnd blijven zitten pfff dan ben je 3 mnd verder voordat je weer verder kan met zwanger worden.
ik weet niet of mensen er in geloven maar draag sindskort een maansteen die bevorderd de zwangerschap, reguleerd de hormonen, bij mestruatieproblemen verzacht het gevoelsleven, goed voor de maag en tegen maagzuur.
heb al veel verhalen van mensen gehoord dat als er niks met haar en hem is en ze draagt de maansteen dat ze dan snel zwanger is. dus wie weet helpt het bij mij ook. het helpt ook voor pms (dat ik heb) dus draag hem voor meerdere doelen.